prezent urodzinowy dla sześćdziesięciolatki

21. Data: 2007-08-02 18:17:28

Temat: Re: prezent urodzinowy dla sześćdziesięciolatki
Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> Babcia (znaczy mama alberta) kończy niedługo 60 lat. Macie jakieś
> pomysły na prezent dla niekoniecznie praktycznej, konserwatywnej (choć
> reformowalnej ;) ), uporządkowanej, zapracowanej, lubiącej gotować i
> przysypiać na fotelu ;) 60-latki? Cena: 100 - 150 zł.
>
> --
> z góry dziękuję,
> zona (31.2) Julka (4.10), Zuzia (2.11)
> http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

Mi ostatnio chodzi po głowie takie przenośne video z małym ekranikiem + płytka
ze zdjęciami i filmikami rodzina. Taki przenośny album zdjęć.

A z tańszych rzeczy - wyprodukuj babci plakat (można znaleźć firmę oferującą
druk wielkoformatowa) ze szczytowego okresu życia babci. Zrób taki plakat
filmowy z babcią w roli głównej. Albo z jej (babci) rodzicami. Moje babcie są
starsze niż 60 lat i wiem, że myślą o swoich rodzicach.

pozdrawiam
Jagoda

22. Data: 2007-08-02 19:29:46

Od: "zona alberta" <m...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@b...pl twierdzi, że:

> Mi ostatnio chodzi po głowie takie przenośne video z małym ekranikiem
> + płytka ze zdjęciami i filmikami rodzina. Taki przenośny album zdjęć.

To właśnie kupiłam (przyznam, naciągnęłam budżet) :) A że mama ma
wieczorny rytułał oglądania zdjęć moich diabłów przed snem, to
spodobało się.

> [...]
> Zrób taki plakat filmowy z babcią w roli głównej. Albo z jej (babci)
> rodzicami. Moje babcie są starsze niż 60 lat i wiem, że myślą o

A to jest bardzo dobry pomysł. IMO takie kreatywne prezenty są
najlepsze, bo właśnie w ten sposób najlepiej można pokazać, że o kimś
naprawdę się myślało. Teraz nie mam dostępu do rodzinnych pamiątek, ale
pomysł dobry, Dziękuję :)

--
zona (31.3) Julka (4.11), Zuzia (3)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

cygaro?
staram sie znalezc cmentarz czasu niemieckiego na Slansku
Rodzina
Rozwód i alimenty
Mąż odchodzi i nie wiem dlaczego