problem

1. Data: 2003-02-19 16:05:22

Temat: problem
Od: "Pit" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam nadzieję, że ktoś z was pomoże w moim problemie.
Otóż w listopadzie 2002 miałem tak zwany sex z przygodnie poznaną
dziewczyną.
Tak naprawdę dziewczyna zupełnie mi obca i nie mam pewności czy przypadkiem
nie była nosicielką hiv.
Jeżeli partnerka moja była tą potencjalną nosicielką wirusa hiv, jakie jest
prawdopodobieństwo, że zostałem zainfekowany. Nasz stosunek polegał na
seksie oralnym (bez prezerwatywy), gdzie jedynie stroną aktywną była moja
partnerka. Na tym stosunek nasz się zakończył. Czy istnieje jakiekolwiek
prawdopodobieństwo infekcji przez wyżej opisany stosunek?

Słyszałem, że osoba zainfekowana w krótkim czasie po zainfekowaniu ma typowe
objawy grypy. Prawdę mówiąc około 3 miesiące po tym stosunku nic takiego
mnie nie spotkało, oprócz lekkiego bólu gardła, bez innych objawów (to było
chyba dokładnie 2 miesiące i 2 dni), który rozpędziłem domowymi sposobami w
trzy dni. Do dzisiaj nie przechodziłem grypy. Czy jestem bezpieczny? Czy
powinienem przebadać krew? Niestety nie mam już kontaktu z moją partnerką,
więc nie mogę mieć pewności.

Proszę o odpowiedź na grupę,
Pit.

2. Data: 2003-02-19 19:41:29

Temat: Re: problem
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Feb 2003, Pit wrote:

> seksie oralnym (bez prezerwatywy), gdzie jedynie stroną aktywną była moja
> partnerka. Na tym stosunek nasz się zakończył. Czy istnieje jakiekolwiek
> prawdopodobieństwo infekcji przez wyżej opisany stosunek?

przypuszczam, ze tak

> trzy dni. Do dzisiaj nie przechodziłem grypy. Czy jestem bezpieczny?

kto to wie?

> powinienem przebadać krew?

przypuszczalnie bylaby to jakas metoda aby sie dowiedziec.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-02-19 19:42:12

Od: "ohlala" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeżeli był to jedynie seks oralny to małe jest prawdopodobieństwo, zebyś się
zaraził. w ślinie ludzkiej wirus HIV znajduje się w znikomych ilościach i
jedynie w przypadku istnienia jakichś otwartych, krwawiących ran w jamie
ustniej Twojej partnerki mogłoby dojść do zakażenia.

nie mniej jednak dobrze byłoby gdybyś się zbadał, bo jeśli jesteś zarażony
powinieneś poddać się terapii zmniejszającej ilość wirusa we krwi do
optymalnych wartości po to by żyć w miarę komfortowo (odpowiednia dieta i
preparaty opóźniają zachorowanie na AIDS).

ale najważniejsze jest to, że kiedy następnym razem będziesz się pieprzył z
jakąś przygodnie poznaną panienką to Ty możesz zarazić ją, a wtedy sumienie
nie da Ci żyć...

4. Data: 2003-02-19 19:53:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Feb 2003, ohlala wrote:

> ale najważniejsze jest to, że kiedy następnym razem będziesz się pieprzył z
> jakąś przygodnie poznaną panienką to Ty możesz zarazić ją, a wtedy sumienie
> nie da Ci żyć...

nie lepiej znalezc sobie stala partnerke, mila, inteligentna,
seksowna, wierna i uczuciowo zaangazowana?

P.

5. Data: 2003-02-19 19:54:54

Od: "ohlala" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jasne, że lepiej, ale w tym przypadku to chyba mission impossible. amator
mocnych wrażeń może wyniesie jakąś naukę z ostrej akcji ale wcale nie musi.

a z drugiej strony, takiego stałego partnera trzeba być pewnym w 100%. ile
razy zdarzyło się, że żona, mąż, narzeczony lub narzeczona wykonali feralny
skok w bok i nieświadomie zarazili siebie a potem swoich partnerów...

U never know...

6. Data: 2003-02-19 19:55:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Feb 2003, ohlala wrote:

> zaraził. w ślinie ludzkiej wirus HIV znajduje się w znikomych ilościach i
> jedynie w przypadku istnienia jakichś otwartych, krwawiących ran w jamie

albo krwawiacych dziasel.

P.

7. Data: 2003-02-19 19:55:38

Od: "ohlala" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo pękniętych ust...

8. Data: 2003-02-19 20:30:18

Od: Wojtek W <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-02-19 20:41, Użytkownik Piotr Kasztelowicz napisał:

> przypuszczam, ze tak

Na pytanie "czy istnieje jakiekolwiek prawdopodobieństwo" odpowiedź
brzmi: tak, niewielkie (by nie powiedzieć znikome). Jeżeli spanikowałeś
poczytaj http://www.aids.gov.pl/ tam są przeróżne informacje, można
zadać pytanie fachowcom.

> kto to wie?

super odpowiedź :/ Te "popularne" objawy szybko przechodzą - często
występuje dłużej powiększenie węzłów chłonnych - obmacaj szyję...
Zresztą - poszukaj w sieci; katalow WP/zdrowie/choroby/... jakoś tak

pozdrawiam
Wojtek

9. Data: 2003-02-20 07:34:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Feb 2003, ohlala wrote:

> U never know...

hm, such world, never sure?! ;-(

P.

10. Data: 2003-02-20 07:36:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Feb 2003, Wojtek W wrote:

> występuje dłużej powiększenie węzłów chłonnych - obmacaj szyję...

i pachwiny (ewentualnie moze to zrobic partnerka - stala!!)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

dieta eliminacyjna dla ciężarnej
reumatoidalne młodzieńcze zapalenie stawów
ostre zapalenie trzustki 7 miesięcu później
Dieta na zywo
Torbielka na jajniku - usunac?