problem symbionisty....

1. Data: 2000-11-04 20:07:57

Temat: Re: problem symbionisty....
Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe witaj w klubie leniuchow:]]]]]]
wlasnie wpadl mi pomysl do glowy czy nie utworzyc naszej "leniuchowej" listy
dyskusyjnej:]]]]]]
na to nie ma lekarstwa:]]]]]]]

1. Data: 2000-11-05 19:27:12

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam ten sam problem i co z tego? jestem za stara aby znależć kogoś kto mnie
utrzyma, chociaż mam duze wartości matrialne w nieruchomości do zaoferowania.
Generalnie, spierdalaj. Ruda

1. Data: 2000-11-05 20:47:40

Od: "symbionista" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie
> utrzyma, chociaż mam duze wartości matrialne w nieruchomości do
ale ja nie szukam kogos kto mnie utrzyma, po prostu jestem leniwy
i kce sie pozbyc "tego"....
>spierdalaj. Ruda

ja rowniez pozdrawiam:)
symbionista

1. Data: 2000-11-05 21:23:09

Temat: Re: Re[2]: problem symbionisty....
Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehe ja tez:]]]
pozdrawiam:]]

1. Data: 2000-11-06 10:44:13

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na to nie ma lekarstwa:]]]]]]]

moze lekarstwa to nie ma, ale na wszystko jest jakis sposob :)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-06 16:22:18

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

symbionista wrote in message <8u452c$okk$1@news.tpi.pl>...
>Witam

Witaj!

> [...]
>sobie, ze wezme sie do roboty ale zazwyczaj sa to tylko
>puste slowa i nic wiecej.
>Moze cos doradzicie? Moze ktos z Was mial podobny

Wez sie w karby.
Powiedz sobie: "Nie wstyd ci byc takim leniem? W tej chwili masz wstac i
zrobic to, co masz zrobic."
Zobaczysz, jak zaraz podskoczysz do wykonania rozkazu.
Po kilku takich rozkazach lenistwo ustapi.

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-11-06 20:30:10

Temat: Re[2]: problem symbionisty....
Od: b...@p...onet.pl (boreckixxx) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-11-07 02:23:08

Od: "aazi" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik symbionista <s...@k...net.pl> napisał:

> [...] Poniewaz jestem tylko czlowiekiem tez
> mam problem...
> Otoz jestem strasznie leniwy!

.... jak walnął swego czasu mój wykładowca:
myślę, że więcej nie trzeba dodawać....

1. Data: 2000-11-07 09:40:37

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie jacob ! :)

W dniu 06-Lis-2000, napisałeś(aś):

> [...]
> wstac i zrobic to, co masz zrobic." Zobaczysz, jak zaraz podskoczysz
> do wykonania rozkazu. Po kilku takich rozkazach lenistwo ustapi.

Gdyby to było takie proste, to na świecie byłby raj.

> Pozdrawiam,
> jakub

Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner
PowerPC Amiga OS3.5 and DOpus Magellan 5.8 happy user

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

Do Zuzy
Tasia i Ania
kursy kwalifikacyjne