problem urologiczny

1. Data: 2000-02-16 10:38:05

Temat: problem urologiczny
Od: "Ania" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam (a raczej moj chlopak ma) maly i wstydliwy problem. Czy zerwanie
wedzidelka napletka podczas stosunku jest urazem wymagajacym leczenia,
szycia itp.? Opuchlizna juz zeszla. Czy moga wyjsc jakies komplikacje? Pisze
do Was poniewaz on sie straszliwie wstydzi pojsc z tym do lekarza i chcialam
sie zorientowac czy taka wizyta jest niezbedna, czy tez mozna jej uniknac.
Bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2000-02-16 15:09:46

Temat: Re: problem urologiczny
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Feb 2000, Ania wrote:

> [...]
> sie zorientowac czy taka wizyta jest niezbedna, czy tez mozna jej uniknac.

No tak - dziewczynie kazal sie o to pytac. Chyba nic nie trzeba z tym
robic ale na wszelki wypadek powinien zglosic sie do urologa i sprawe
wyjasnic, poniewaz jak sie nie zobaczy to sie nie powie

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

włosy
Re: kandydoza jelit a migrena
Re: dysbakterioza przewodu pokarmowego-jak leczyc
opuchlizna
halucynogenny syrop na kaszel