problem z facetem

1. Data: 2003-12-02 12:28:04

Temat: problem z facetem
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech... ciagle nie moze jesc tak jak powinien, a nie chce mi sie specjalnie
gotowac 2 roznych obiadow.
wczoraj byly kotleciki z szynki w sosie pieczeniowym, makaron, duszona tarta
marchewka.

Na dzisiaj zaplanowalam ryz, piersi kuraka w sosie koperkowym, i nie mam
pojecia co wiecej... Krojona duszona marchewka? Z jarzyn tylko to je. Nie
powinien jesc mlecznych rzeczy, wiec cokolwiek ze smietana odpada.

Ma ktos pomysl co zrobic?

Izza

1. Data: 2003-12-02 12:43:48

Temat: Re: problem z facetem
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 13:28:04 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Izza* skreślił te oto słowa:

> [...]
> pojecia co wiecej... Krojona duszona marchewka? Z jarzyn tylko to je. Nie
> powinien jesc mlecznych rzeczy, wiec cokolwiek ze smietana odpada.

Je tylko duszona marchewke, czy tylko marchewke?

Jesli to drugie to:
tarta marchewka z ananasem,
tarta marchewka z chrzanem.

A jasli to piewrsze - to mozna marchewke polac rozgrzanym miodem, no ale
to trzeba lubic takie słodkie polączenia.
Albo marchewke z groszkiem zielonym.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-02 13:13:30

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
>
> A jasli to piewrsze - to mozna marchewke polac rozgrzanym miodem, no ale
> to trzeba lubic takie słodkie polączenia.

nic surowego, i groszku ani innych straczkowych jeszcze nie powinien jesc :(
czyli pozostaje duszona marchewka...

1. Data: 2003-12-02 13:15:08

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na dzisiaj zaplanowalam ryz, piersi kuraka w sosie koperkowym, i nie mam
> pojecia co wiecej... Krojona duszona marchewka? Z jarzyn tylko to je.
Bardzo dobra jest marchewka gotowana w soku pomarańczowym. Jeśli duża
marchewka, to trzeba ją pokroić wzdłuż na dwa albo cztery. Najlepiej, żeby
się sok wygotował i został gęsty pomarańczowy sos. Po wierzchu można posypać
prażonym sezamem.

Hania

1. Data: 2003-12-02 13:30:12

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nic surowego, i groszku ani innych straczkowych jeszcze nie powinien jesc
:(
> czyli pozostaje duszona marchewka...
=====
... brokuły, kalafior, szpinak, buraczki. Dzieci lubią buraczki.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-02 13:31:21

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 13:15:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hanna Burdon* skreślił te oto słowa:

> [...]
> się sok wygotował i został gęsty pomarańczowy sos. Po wierzchu można posypać

Orientacyjnie - ile tego soku?
Pewnie mniej niz normalnie wody, prawda?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-02 13:36:07

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> :(
> =====
> ... brokuły, kalafior, szpinak, buraczki. Dzieci lubią buraczki.

to ,,dziecko'' ma prawie 28 lat:)

1. Data: 2003-12-02 13:41:27

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izza napisał:

> to ,,dziecko'' ma prawie 28 lat:)

Wlasnie, chyba albo mi sie gdzies zgubilo wprowadzenie do tematu,
albo nie napisalas, czego on nie moze jesc i co moze... a byloby latwiej
doradzic :)

Pozdrawiam,

Evva

1. Data: 2003-12-02 13:46:35

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Orientacyjnie - ile tego soku?
> Pewnie mniej niz normalnie wody, prawda?
No właśnie ciężko mi powiedzieć, bo ja wszystko na oko. :-( Jak dasz za
mało, to się za szybko wygotuje i spali. Z kolei jak dasz za dużo, to się
nie wygotuje i nie będzie sosu. Ja leję tak, żeby tylko przykryło marchewkę,
a potem przykrywam taką przezroczystą pokrywką z małą dziurką, żeby trochę
parowało, ale nie za bardzo.

Hania

1. Data: 2003-12-02 13:48:31

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-02 13:46:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hanna Burdon* skreślił te oto słowa:

> No właśnie ciężko mi powiedzieć, bo ja wszystko na oko. :-(

Skad ja to znam :)

>Jak dasz za
> mało, to się za szybko wygotuje i spali.

Tu ewentualnie zawsze mozna dolac...

> [...]
> a potem przykrywam taką przezroczystą pokrywką z małą dziurką, żeby trochę

Dzieki, przy pierwszym razie musze pamietac, zeby nei zaczynac czytac
fascynujacej ksiazki i pilnowac garnka :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Ogladaliscie "Wyznania kucharzy i kelnerow"?
Park oszołomów
nalesniki
Chleb Fiony - nowe elementy
Olej z pestek dyni