problem z kolanem

1. Data: 2002-10-15 20:20:32

Temat: problem z kolanem
Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakieś 3 lata temu miałem potworne bóle prawego kolana. Czasami były tak
silne, że nie mogłem się przemieszczać. Jakiś czas później poszedłem do
lekarza. Stwierdził on, że bóle te powstają na podłożu wzrostowym. Moje
pytanie brzmi: czy możliwe jest aby bóle takie trwały przez 3 lata
szczególnie po intensywnym wysiłku? Chciałem zaznaczyć, że już nie
zauważyłem abym szybko rósł. Mam 18 lat i wzrost 172 cm.
A tak nota bene to chyba śmieszne żeby rosła mi tylko prawa noga, jeśli
boli :-)

Proszę o jakieś informacje, co może być przyczyną mojej dolegliwości.
Jacek