problem z pierogami

41. Data: 2007-07-15 08:40:01

Temat: Re: problem z pierogami
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> A mogłabyś wstukać przepis? Nigdy nie gotowałam drożdżowego ciasta.
Ciekawa
> jestem, jak wyglądają takie pierogi i może następnym razem pokusze się o
> zrobienie ich...

Proszę bardzo:
http://tnij.org/pierogi-drozdzowe

Nie dopisałam, że dodaję mleko, żeby otrzymać odpowiednią gęstość ciasta.

Pierogi drożdżowe nie będą miały wyrażnego, płaskiego brzegu, jak zwykłe.
Przypominają raczej kluskę drożdżową /pampucha/, tyle że w kształcie półkola.

Ania

42. Data: 2007-07-15 10:31:19

Od: Rablinka <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie! Tylko wcześniej ciasto jest surowe :-(

No to może ciasto za grube?

43. Data: 2007-07-15 13:16:04

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Proszę bardzo:
> http://tnij.org/pierogi-drozdzowe

A powiedz mi jeszcze, jak z czasem gotowania, bo wyczytałam w tamtym wątku,
że trudno określić ze względu na to, ze nie toną. Ale chcoiaż na oko, proszę
:-) Nie chciałabym znowu spartaczyć pierogów.

Pozdrawiamy
B i M

44. Data: 2007-07-15 13:17:10

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rablinka" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> No to może ciasto za grube?

Robiłam dośc cienkie. Maszynką do makaronu. Wałkowałam na grubość nr 5, ale
było za cienkie, więc przeszłam na 4.

Pozdrawiamy
B i M

45. Data: 2007-07-15 15:56:50

Temat: Re: problem z cytowaniem trolli
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Holly wrote:

> Już Cię lubię Aniu, jak wszystkich, którzy są autorytetami sami dla siebie i
> wszystkie samozwańcze autorytety i ich oczekiwania względem siebie mają
> głeboko w... nosie :)
>
> Holly :)

Tak samo gleboko w nosie mam twoja opinie, opinie czeremchy i
wszystkich, ktorzy zniszczyli te grupe dopuszczajac trole do glosu.
Wesolej zabawy. Gnijcie we wlasnym blocie w moim KFie.
MB

46. Data: 2007-07-15 16:08:19

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:139kgu5lg5an8ec@corp.supernews.com...

> Tak samo gleboko w nosie mam twoja opinie, opinie czeremchy i wszystkich,
> ktorzy zniszczyli te grupe dopuszczajac trole do glosu. Wesolej zabawy.
> Gnijcie we wlasnym blocie w moim KFie.

1. błoto w twoim kifie jest twoim błotem
2. nikt tam nie gnije, bo nikogo tam nie ma
3. ty za to masz się dobrze u nasz w du...żym poważaniu
4. obłóż się lawenda, bo... capisz
5. nie pisz tu więcej
6. twoje przepisy są do niczego
7. jesteś nieinteligentna
8. jesteś nudna
9. jesteś brzydka
i na dodatek stara

eni

47. Data: 2007-07-15 16:13:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"martertor" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
>
> 1. błoto w twoim kifie jest twoim błotem
> 2. nikt tam nie gnije, bo nikogo tam nie ma
> 3. ty za to masz się dobrze u nasz w du...żym poważaniu

Nie masz racji - ja ją bardzo lubię, poczuwam się też do winy - zraniłem ją.
Przepisy też na dobre i ciekawe, dużą wiedzę, podoba mi się, nawet z tą
pryncypialnością - na grupie nie jest to tak duża wada jak w salonie...

48. Data: 2007-07-15 16:17:53

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz racji - ja ją bardzo lubię,
tyją lubisz, więc ty nie masz racji

> poczuwam się też do winy - zraniłem ją.
nie można zranić mastodonta za pomoca szpilki

> podoba mi się,
no sa amatorzy serków ołomunieckich też

> nawet z tą
> pryncypialnością - na grupie nie jest to tak duża wada jak w salonie...

Ty jako znawca kobiet wypowiedz się - a jak w sypialni?

eni

49. Data: 2007-07-15 17:58:52

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> A powiedz mi jeszcze, jak z czasem gotowania, bo wyczytałam w tamtym
wątku,
> że trudno określić ze względu na to, ze nie toną.

Gdzieś tak po dwie minuty z każdej strony... Wyjmij jednego - łatwiej
ocenić, czy dogotowany, niż w przypadku zwykłego ciasta.

Ania

50. Data: 2007-07-15 18:29:16

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

martertor <m...@o...pl> napisał(a):

> 1. błoto w twoim kifie jest twoim błotem
> 2. nikt tam nie gnije, bo nikogo tam nie ma
> 3. ty za to masz się dobrze u nasz w du...żym poważaniu
> [...]

- i na jeszcze jeden dodatek - jak wszystkie osoby głęboko zadufane w sobie
nie potrafi przyznać się do własnego błędu - vide rozmowy o borówce
amerykańskiej lub rozmrażaniu lodówki.

Ania

garnki Zepter Pilon - co to takiego?
szukam przepisu na precelki