problem z pierogami

51. Data: 2007-07-16 07:35:34

Temat: Re: problem z pierogami
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:f7dn8s$d7g$1@inews.gazeta.pl...
> Gdzieś tak po dwie minuty z każdej strony... Wyjmij jednego - łatwiej
> ocenić, czy dogotowany, niż w przypadku zwykłego ciasta.

Dzięki Aniu,
Jutro wypróbuję albo z jagodami, albo z wiśniami :-)

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

52. Data: 2007-07-18 06:57:24

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Gdzieś tak po dwie minuty z każdej strony... Wyjmij jednego - łatwiej
> ocenić, czy dogotowany, niż w przypadku zwykłego ciasta.

Aniu, dziś bedę eksperymentować. Powiedz mi jeszcze proszę, z czym podajesz
te pierogi?

Pozdrawiamy
B i M

53. Data: 2007-07-19 13:55:12

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> Aniu, dziś bedę eksperymentować.

Czyli - po ptokach... Miałam problemy z dostępem do internetu - awaria
modemu...

> Powiedz mi jeszcze proszę, z czym podajesz
> te pierogi?

Ze śmietaną i cukrem pudrem, jeśli kto woli - może np. z masłem. A na
przykład do śliwek /w pierogach i knedlach/ świetnie pasuje syrop klonowy.

Ania

54. Data: 2007-07-19 19:30:26

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli - po ptokach...

Faktycznie, ale poradziłam sobie jakoś :-)
Podałam je ze śmietaną z cukrem i cynamonem (uwieeeeeeeelbiam cynamon:-) )
Wyszły pyszne i od dziś pierogi z owocami robię już tylko z ciasta
drożdżowego. Lepsze i mniej pracy, bo używam drożdży suchych i nie robię
zaczynu.

> Ze śmietaną i cukrem pudrem, jeśli kto woli - może np. z masłem. A na
> przykład do śliwek /w pierogach i knedlach/ świetnie pasuje syrop klonowy.

Ooo, muszę wypróbować. Ostatnio jadamy z syropem klonowym placuszki z
ricotty Nigelli Lawson.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

55. Data: 2007-07-19 19:39:22

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wyszły pyszne i od dziś pierogi z owocami robię już tylko z ciasta
> drożdżowego. Lepsze i mniej pracy, bo używam drożdży suchych i nie robię

Cieszę się, że też się nimi zaraziłaś ;-)))

Ania

56. Data: 2007-08-09 10:59:35

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo:
> http://tnij.org/pierogi-drozdzowe
>
> Nie dopisałam, że dodaję mleko, żeby otrzymać odpowiednią gęstość ciasta.
>
> Pierogi drożdżowe nie będą miały wyrażnego, płaskiego brzegu, jak zwykłe.
> Przypominają raczej kluskę drożdżową /pampucha/, tyle że w kształcie
półkola.

> Ania

Aniu wypróbowałam przepis na Twoje pierogi drożdżowe
Rodzina zachycona :-)

Czy robiłaś to tych pierogów może fasz nie owocowy, żeby pierogi nie były na
słodko?

Pozdrawiam

Monika

garnki Zepter Pilon - co to takiego?