problem z płytą gazową

1. Data: 2005-04-04 11:49:11

Temat: problem z płytą gazową
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam dziwny problem z plyta gazowa Electorluxa.. (EH-G 671 X czy jakos tak).
Na razie jeszcze nie wzywalem serwisu - bo nie chcialbym placic
za niepotrzebne wezwanie (jezeli to cos u mnie co latwo poprawic).

Problem jest taki, ze nie dziala zapalarka na jednym palniku.
Tz czasem dziala, czasem nie. Na poczatku byl z nia problem,
potem zaczela dzialac - i od dwoch dni znowu jest problem.
Dodam, ze rzecz dotyczy najwiekszego palnika (pozostale dzialaja
bez zarzutu), a co najciekawsze - iskra jest!
Iskra jest, plomienia brak. Przy uzyciu zapalki oczywiscie nie
ma problemu

Co moge sprawdzic we wlasnym zakresie?

Sierp

2. Data: 2005-04-04 16:30:15

Temat: Re: problem z płytą gazową
Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Często tak bywa jak iskrownik jest za blisko palnika. Spróbuj go obrócić,
lekko odchylić, wyczyścić, wyczyścić palnik, a jak nie pomoże to reklamuj.

3. Data: 2005-04-04 16:32:34

Od: "Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Iskra jest, plomienia brak. Przy uzyciu zapalki oczywiscie nie
> ma problemu
> Co moge sprawdzic we wlasnym zakresie?

Iskra może być za słaba. Czy ostatnio ktoś nie zalał kuchenki?
W najprostszym przypadku brudny jest palnik albo iskrownik.
Należy sprawdzić, czy nie ma na nim jakiegoś osadu.
Jeżeli jest taka możliwość to obrócić palnik, tak aby iskra przeskakiwała
w inne miejsce.
Wszystko dokładnie wyczyścić. Można spróbować bardzo drobnym
papierem ściernym prztrzeć iskrownik i palnik w miejscu na
które przeskakuje iskra.
Jeśli to nie pomoże to dzwonić do serwisu najpierw po poradę.
No, a potem to już pozostaje wezwanie serwisanta.

Pozdrawiam
Rex

4. Data: 2005-04-05 06:38:01

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Apr 2005 16:32:34 +0000 (UTC)
"Rex" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Iskra może być za słaba. Czy ostatnio ktoś nie zalał kuchenki?

nie
zreszta problemy byly na ledwo co zamontowanej tez

> W najprostszym przypadku brudny jest palnik albo iskrownik.
> Należy sprawdzić, czy nie ma na nim jakiegoś osadu.
> Jeżeli jest taka możliwość to obrócić palnik, tak aby iskra
> przeskakiwała w inne miejsce.

nie wiedzialem, ze to sie obraca :-)

> [...]
> Jeśli to nie pomoże to dzwonić do serwisu najpierw po poradę.
> No, a potem to już pozostaje wezwanie serwisanta.

dzieki Wam obu

Sierp

tapeta czy malowanie?
Ogrzewanie
Re: Odbiór mieszkania - kiedy klucze powinienem otrzymac?
Amica
Raindance