problem z soczewkami

1. Data: 2007-03-21 21:44:10

Temat: problem z soczewkami
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy za pierwszym razem okulistka zalozyla mi soczewki bylo wszystko OK,
widzialem wyraznie, nic nie szczypalo. Gdy sam je zakladam, to obraz jest
zamazany na krawedziach i czuje jakby soczewki byly "przyklejone". Byc moze
zakladam je na druga strone, ale nie mam pojecia, jak odroznic ktora strona
jest wlasciwa, a ktora nie. Dostalem instrukcje do soczewek J&J, ale mam
soczewki innej firmy (dostalem 2-tyg. soczewki "za darmo" w ramach wizytyu
okulisty)...

Prosze o pomoc.

2. Data: 2007-03-23 18:04:36

Temat: Re: problem z soczewkami
Od: "truskawa" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Mar, 22:44, "Adam" <s...@g...pl> wrote:
> [...]
> soczewki innej firmy (dostalem 2-tyg. soczewki "za darmo" w ramach wizytyu

Hallo
moge doradzic jako "nosiciel" soczewek:
- zmiana plynu,
- dokladne umycie szoczewki przed zalozeniem i po sciagnieciu,
- jezeli jest na niewlasciwej stonie, to odwroc soczewke (oczywiscie
mowa o miekkich soczewkach) ,
Truskawa

resekcja zeba
powiększony węzeł chłonny pod pachą