problem z wypróżnianiem się

11. Data: 2006-04-22 06:59:23

Temat: Re: problem z wypróżnianiem się
Od: "ala46" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2006-04-22 07:03:46

Od: "ala46" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mam pani problemy z wyproznianiem sie 2,5 letniego dziecka to
prosze sie nie martwic!W tym wieku u dzieci to normalne.Z moim
dzieckiem tez taki problem miałam ale to jest przejsciowe i na pewno
minie.Niech sie pani zastanowi co dziecko tez je bo moze po
nieodpowiednim jedzeniu boi sie wyproznic bo go/ja moze
bolec.Pozdrawiam

13. Data: 2006-04-22 08:59:40

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ala46" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> minie.Niech sie pani zastanowi co dziecko tez je bo moze po
> nieodpowiednim jedzeniu boi sie wyproznic bo go/ja moze

klopoty z wyproznianiem nie sa normalne w zadnym wieku

--
pozdro
ape

14. Data: 2006-04-22 10:05:34

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dodam
> że dziecko pije juz 2 butelke debridatu i kupki są co ok 2 dni. z góry

Mnie wygląda to na problem "psychiczny". U nas wyglądało podobnie.
Oczywiście babcie "lekarze, leki, na pewno ma zatwardzenie, itp.".

Myśmy do problemu podeszli spokojnie. Chłopak męczył się prawie miesiąc
(stopniowo problem malał), ale oswoił się z robieniem kupki. W naszym
przypadku chłopak nie mógł zdzierżyć, że jak to on, taki ładny, może taką
brzydką kupę robić.
Za każdym razem, gdy pojawiał się problem "k", spokojnie do niego mówiliśmy,
tuliliśmy, mama trzymała za rękę, kiedy siedział na nocniku. Czasem trzeba
było go siłą na ten nocnik posadzić, ale za każdym razem ze spokojnym
tłumaczeniem, że tak trzeba.
Teraz jest już wszystko w porządku.

Ech, dzieciaki...

A.

15. Data: 2006-04-22 11:57:24

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj rano na czczo podawac wode do picia, nic slodzonego - nie wiem ile
taki maluch moze wypic. W ciagu dnia tez nie zapominaj o czestym pojeniu go
(woda, herbata z rumianku, koperku). Do diety codziennej wprowadz kilka
owocow suszonych (sliwka, morela). Ogranicz przede wszystkim slodycze. Masuj
delikatnie brzuszek (ruchy okrezne kierujac potem w dol). Cieple oklady tez
moga ulzyc.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.pajacyk.pl/index.php3

Zapomniałam pigułki - okres gratis :/
Co to może byc..