rana w nosie

1. Data: 2006-04-21 13:56:34

Temat: rana w nosie
Od: "nofuture" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobilo mi sie cos w nosie na wylocie ze tak to nazwe
jak porusze to mi oczy lzawią i strasznie mnie wtedy "wierci" i kicham

czy jest cos takiego jak opryszczka/zajad w nosie ?
czym to potraktowac ?
widac drobną ranke i zaczerwienienie ...

strasznie mi to przeszkadza bo jak delikatnie rusze to kicham i lzawią oczy
:(

plz help me

2. Data: 2006-04-25 10:32:04

Temat: Re: rana w nosie
Od: Amber <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>czy jest cos takiego jak opryszczka/zajad w nosie ?

w nosie może wystąpić opryszczka. jeśli masz powiększone węzły chłonne
po bokach żuchwy lub na spodzie brody, to chyba niestety ją masz.
dosyć nieprzyjemne objawy.

>czym to potraktowac ?

hascovir (to taki tańszy zovirax). ale zasadniczo te maści działają
tylko, jak się zastosuje je odpowiednio wcześnie, więc po prostu
otrzyj łzy i poczekaj.

3. Data: 2006-04-25 11:24:19

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nofuture" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> widac drobną ranke i zaczerwienienie ...
>
> strasznie mi to przeszkadza bo jak delikatnie rusze to kicham i lzawią

a moze to poprostu zwykły brzydko nazywany syfek??

agnes

Czego brakuje organizmowi gdy rece trzesa sie?
czy to normlane?
ad naczynioruchowy niezyt
kiedy okres po porodzie?
usta...