problemy ciazowe

1. Data: 2003-09-27 13:33:44

Temat: problemy ciazowe
Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
na wstepnie pochwale sie - jestem w ciazy - 5 tydzien i bardzo sie z tego
ciesze, jednak bedac wczoraj u ginekologa pani doktor zaniepokojona
powiedziala ze wystepuja male plamienia i juz w tym momenci ciaza jest
zagrozona. Pani doktor stwierdzila, ze od razu wyslalaby mnie na zwolnienie
(po zorietowaniu sie ze nie mam ciezkiej pracy uznalysmy to za zbyteczne),
zalecila jednak malo ruchu- chodzenia, zero dwigania i przepisala mi
tabletki TURINAL (na podtrzymanie), oraz SCOPOLAN (rozkurczowy) i ten lek
wlasnie mnie niepokoi, bo w ulotce jest napisane ze nie zaleca sie go w 1
trymestrze ciazy. Bardzo prosze o jakies opinie na temat tych lekow, biore
je od wczoraj jednak jakos tak nie mam przekonania - wystraszyla mnie
ulotka- a moze kobieta w aptece zle odczytala??
Z groy dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2003-09-27 15:28:40

Temat: Re: problemy ciazowe
Od: "Piotr" <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je od wczoraj jednak jakos tak nie mam przekonania - wystraszyla mnie
> ulotka- a moze kobieta w aptece zle odczytala??

nie denerwuj sie, czasem plamienie zdarza sie na początku ciazy. firmy
farmaceutyczne najchetniej na wszystkim pisalyby zeby nie stosowac w ciazy.
Zarowno Turinal jak i Scopolan sa ok. My zamiast Scopolanu dajemy NoSpe 3x1 lub
3x2 dodatkowo mozesz brac Aspargin lub inny preparat magnezu 3x2
pozdrawiam, Piotr

3. Data: 2003-09-27 16:36:03

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
3x1 lub
> 3x2 dodatkowo mozesz brac Aspargin lub inny preparat magnezu 3x2

Bardzo dziekuje za szybki odzew, troche mnie uspokoiles - az sie
usmiechnelam do monitora:) Oj to jest moja pierwsza ciaza, chcialabym aby
wszystko bylo ok i stad ta obawa o kazdy lek W sumie to troche dziwne
dlaczego tak pisza na ulotkach leku jesli w sumie jest przepisywany przez
lekarzy w celu zapobiegniecia powiklaniom?
Pozdrawiam
Magda

4. Data: 2003-09-28 08:14:15

Od: "Piotr W" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlaczego tak pisza na ulotkach leku jesli w sumie jest przepisywany przez
> lekarzy w celu zapobiegniecia powiklaniom?

w USA na gorącej kawie pisza ze jest gorąca, na mlocie pneumatycznym pisza ze
nie sluzy do wiercenia w zebach, a nozyczki do dlubania w nosie. Gdyby sie cos
stalo podczas brania leku to mozesz firmie wytoczyc proces o odszkodowanie, a
tak powiedza tylko ze moglas przeczytac ulotke. Z tego powodu na lekach
stosowany do antykoncepcji napisane jest ze moze sie zdazyc ciaza, na lekach
stworzonych by podtrzymywac ciaze napisane jest "ostroznie w ciazy" na lekach
do leczenia nieplodnosci napisane by nie zachodzic przy nich w ciaze itp.

Piotr W

5. Data: 2003-09-28 15:10:58

Od: "MagdaK." <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
lekach
> do leczenia nieplodnosci napisane by nie zachodzic przy nich w ciaze itp.

I to jest wlasnie to - informacja, szkoda tylko, ze nikt nie mysli o
ludziach, ktorzy biora lek na cos a na ulotce jest napisane "nie zaleca sie
go brac wlasnie na te chorobe". I co wtedy ten pacjent ma sobie myslec?
Smutna rzeczywistosc.
Pozdrawiam
Magda

6. Data: 2003-09-28 21:48:07

Od: "Piotr W" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> go brac wlasnie na te chorobe".  I co wtedy ten pacjent ma sobie myslec?

gdybys miala jakiekolwiek pytania to zawsze moge sprobowac odpowiedziec

priv. c...@w...pl
ginekologia Szczecin - Police

penis "cieknie"
Re: test