dziwne objawy po przeziebieniu

1. Data: 2003-09-27 13:49:17

Temat: dziwne objawy po przeziebieniu
Od: "Andrx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie grupowiczow/ tym razem pisze nie w swoim imieniu/
nie tylko ja mam zadatki na hipochondryka/
Otoz sprawa jest nastepujaca/ moj znajomy byl ostatnio przeziebiony
konkretnie ( lekki bol gardla, katar, goraczka do 37,2 )/ ale jakos to
przechodzil/
i juz wlasciwie kiedy prawie mu przeszlo zaczely sie dziwne problemy/
otoz opisuje objawy tak jak on mi zapodal:
- za dnia ( do popoludnia ) dziwna percepcja, tj. lekki szum w uszach,
dziwny sposob widzenia, jakby przez szybe, do tego jeszcze lekkie
zawroty glowy, mowa przez nos
- zas po poludniu twierdzi ze czuje bol nad oczami, czasami tez z tylu glowy
i do tego objawy j.w. ( tj. w myslniku jak wyzej )
- twierdzi ze ostatnio jeszcze doszlo mu jakies dziwne uczucie mrowienia czy
tez
dretwienia w łydkach/
wiem ze gosciu mial od jakiegos czasu problemy z gardlem ( czeste
infekcje)
ale zatoki jak dotad ok/ w sumie wybiera sie na kompleksowe badania/
Moze ktos z was zetknal sie juz z podobnym zestawem objawow
badz moze sie mniej wiecej orientowac coz by to moglo byc/
czy to moze miec zwiazek z przebyta infekcja, moze byl to jakis
wredny wirus, czy cos/
Dzieki za wszelkie opinie/
Andrx
( w imieniu Stefq )