problemy z zasypianiem....

1. Data: 2001-03-02 14:04:33

Temat: problemy z zasypianiem....
Od: "AnetaP" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
... czym moga bys spowodowane? ( z medycznego punktu widzenia)
Jak sobie z nimi radzic? Czy znacie jakies nieuzalezniajace srodki
pomagajace zasnac?

Niestety mam ogromne problemy zazypianiem i nie mam zielonego pojecia jak
sobie z nimi radzic. Czasami przez kilka miesiecy spie jak niemowlak, a
przez kilka nastepnych tygodni okropnie sie mecze. Pewnie powinnam udac
sie do jakiegos lekarza... tylko do jakiego?

z gory dziekuje za pomoc
pozdrawiam
Aneta

2. Data: 2001-03-06 13:04:41

Temat: Re: problemy z zasypianiem....
Od: "Carlos" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnetaP <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97o9d9$d37$...@p...polcard.com.pl...
> [...]
> przez kilka nastepnych tygodni okropnie sie mecze. Pewnie powinnam udac
> sie do jakiegos lekarza... tylko do jakiego?

najlepszy sposob to SEX
pozdr.....
Carlos

Pytanie do okulisty