problemy ze starymi (pomocy!!!!!!)

1. Data: 2003-04-11 21:46:36

Temat: problemy ze starymi (pomocy!!!!!!)
Od: "zaq20" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

najpierw o mało mnie nie złapali na thc
biore duzooo prochów (bzd+antydepresanty)
czasem piwo.
zaczełem palic, a stara sie wkurza i raczej mi zabrania.
a mam 20lat,

co zrobic, bo chce normalnie zyc i robic to co chce.
Chodze na terapie gr i do psychologa.

Zaq

1. Data: 2003-04-12 02:04:21

Temat: Re: problemy ze starymi (pomocy!!!!!!)
Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

zaq20 <a...@t...pl> napisał(a):
> najpierw o mało mnie nie złapali na thc
> biore duzooo prochów (bzd+antydepresanty)
Po co..?
> zaczełem palic, a stara sie wkurza i raczej mi zabrania.
> a mam 20lat,
Jeśli nie palisz w Jej obecności to wyjaśnij, że to Twoje zdrowie
i świadomie, dobrowolnie chcesz je psuć.
> co zrobic, bo chce normalnie zyc
Normalnie żyć i ćpać? Trochę się to wyklucza.
> i robic to co chce.
Hm, przemyśl kilka razy czy to jest właśnie to czego chcesz.

esta

1. Data: 2003-04-12 06:10:11

Od: Tomasz Łukaszewicz <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaq20" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaczełem palic, a stara sie wkurza i raczej mi zabrania.
> a mam 20lat,
>
> co zrobic, bo chce normalnie zyc i robic to co chce.

Młodość do bardzo niebezpieczna choroba. Stawką w niej jest życie. Otóż
normalne życie to robienie tego, co się powinno robić a nie tego, co się
chce robić. Każdy jednak ma prawo a nawet obowiązek być sobą. Dla niektórych
"bycie sobą" to wieczny bunt. Ale nic nie trwa wiecznie.

[SPAM] Śmierć kliniczna - prośba o pomoc w badaniu
new
czy kobieta w ciazy tak sie zachowuje (POMOCY)
[HTML] - Test na posłuszeństwo
Uwaga: Posting M.N - kogucik