czy kobieta w ciazy tak sie zachowuje (POMOCY)

1. Data: 2003-04-11 18:32:25

Temat: czy kobieta w ciazy tak sie zachowuje (POMOCY)
Od: "Greg" <j...@t...inny.wszystkie> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich

Post jaki przeczytacie ponizej zamiescilem juz na paru gupach (pl.rodzina,
pl.milosc) gdzie padla sugestia abym umiescil to tu.

No to od poczatku

Od ponad roku jestem z kobieta z ktora bede mial dziecko. Poznalismy sie
przez internet, obydwoje mamy ponad 30 lat, nieudane poprzednie zwiazki za
soba (ona jest rozwodka a ja kawalerem). Od samego poczatku wszystko sie nam
ukladalo, zdecydowalismy sie na dziecko, wlasciwie to ona bardziej na to
nalegala niz ja, gdyz ja chcialem poczekac kilka miesiecy. Szybko zaszlismy
w ciaze, bez komplikacji i wlasciwie za pierwszym razem, pomimo jej strachu
ze to moze zajac kilka miesiecy albo lat bo jej znajomi mieli z tym duzo
problemow. Obydwoje jestesmy dobrze sytuowani, wyksztalceni i niczego nam
nie brakuje. Zareczylismy sie i powolutku przygotowywalismy sie do slubu.
Troche ubolewalem ze nie bedzie to slub koscielny ale coz nie mozna miec