MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE

1. Data: 2003-04-11 14:16:16

Temat: MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE
Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE poprzez swoje
zachowani i stosunek do większości.
Są zamknięte nie dostępne dla ogułu, a więc i
niezrozumiałe, większość traktują wręcz jak
zagrożenie, dotyczy to wszystkich mniejszości:
narodowych - zamykanie się we własnej tradycji i
odrzucanie inej;
religijne - np. św jehowy, zielkonoświątkowcy
itd - świat tzw. zewnętrzny uważają za szatański,
zły - nie chcą go - więc czemu się dziwią
żydzi - świat zewnętrzny gorszy
cyganie - sami widzimy dokładnie, a kontakt z
białym to ciężki grzech - biały służy do teg aby
dawać, albo dać się okraść
niepełnosporawni - wielce obrażeni jak człowiek z
czystego serca chce im pomóc - twierdzą ze sobie
dadzą rady i nie potrzebują pomocy - pełnosprawni
dla nich to osoby chore
-homoseksualne osoby - osoby heteroseksualne
uważają za homofobów, heretyków i tych, którzy
tylko myślą jak tu im dokuczyć
I moznaby tak jeszcze mnożyć - tylko dlaczego, ci
którzy chcą tak po prostu życ mają mieć mniejsze
prawa niż te wszystkie mniejszości.

Ps. To nie rasizm, to pewne wnioski.

1. Data: 2003-04-11 14:42:56

Temat: Re: MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b76igq$bj1$1@inews.gazeta.pl>
d.v. (r) napisał(a):

> Ps. To nie rasizm, to pewne wnioski.

I jak zwykle glupie.

> MNIEJSZOSCI SAME SOBIE SĄ WINNE poprzez swoje
> zachowani i stosunek do większości.

Niesamowita teoria!
Ja dodam swoja - ludzie glupi sami sa sobie winni, poniewaz nie sa
madrzejsi.
Odkrywcze, co ?;-)

> narodowych - zamykanie się we własnej tradycji i
> odrzucanie inej;

LOL!
Chcialbys obchodzic swieto niepodleglosci 4 lipca ?

> religijne - np. św jehowy, zielkonoświątkowcy

I co jest takiego "zamknietego" w swiadkach Jehowy(oprocz naszych
drzwi...)

> itd - świat tzw. zewnętrzny uważają za szatański,

Zyja w podziemiach ?

> żydzi - świat zewnętrzny gorszy

Chrzescijanie - odrzucaja Islam.
No co za sukinsyny, nie ?;-)

> niepełnosporawni - wielce obrażeni jak człowiek z
> czystego serca chce im pomóc - twierdzą ze sobie
> dadzą rady i nie potrzebują pomocy - pełnosprawni
> dla nich to osoby chore

No skoro sami dadza sobie rade to w czym chcesz pomagac
niepelnosprawnym?
Czasami jest tak, ze jesli chcesz komus pomoc to... po prostu zejdz mu
z drogi.

> -homoseksualne osoby - osoby heteroseksualne
> uważają za homofobów, heretyków i tych, którzy
> tylko myślą jak tu im dokuczyć

Heterosekualisci - zazwyczaj niechetnie patrza na homoseksualistow.
To w koncu ktora grupa jest bardziej zamknieta ?
IMO to nie homoseksualisci sie "zamykaja", to wlasnie HETEROseksualisci
nie dopuszczaja ich do siebie.
Przyklad - niedawna kampania tolerancji "innych" orientacji
seksualnych, ktora okazala sie totalna klapa.

> I moznaby tak jeszcze mnożyć - tylko dlaczego, ci
> którzy chcą tak po prostu życ mają mieć mniejsze
> prawa niż te wszystkie mniejszości.

Ja nie wiem co tutaj poeta mial na mysli, ale po przeczytaniu twojego
posta - zadna teoria i zaden wniosek juz mnie nie zaskoczy.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Jestem tylko czterema golymi scianami - z pustka pomiedzy nimi

1. Data: 2003-04-11 14:47:47

Temat: kominek
Od: "d.v. \(r\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kominek - gdybyś mógł nie reagować na moje posty to byłoby bardzo fajnie. twoje posty
są zwykłymi szcziackimi odzywkami. nie odpowiadaj!

1. Data: 2003-04-11 15:07:15

Temat: Re: kominek
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b76kbr$fb3$1@inews.gazeta.pl>
d.v. (r) napisał(a):

> gdybyś mógł nie reagować na moje posty to byłoby bardzo fajnie.

Bo tak sie napociles, zeby napisac i zamiast potwierdzac twoje zdanie
to skrytykowalem ?

Wskaz mi, gdzie pisalem glupio/bez sensu...wskaz mi, tak samo, jak ja
wskazalem tobie.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Smalec - ostatnia nadzieja bialych.

1. Data: 2003-04-11 15:25:51

Od: "0-D.V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> zaprezentowałał wyłącznie własne opinie w
wiadomości X...@1...0.0.1...
> w <news:b76kbr$fb3$1@inews.gazeta.pl>

nie zamierzam dyskutować z tobą ani tobie podobnymi - a zanczy to, że nie zamirzam
się
nikomu z niczego tłumaczyć - EOT- przynajmniej z tobą.

1. Data: 2003-04-11 15:29:02

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b76mj3$jkr$1@inews.gazeta.pl>
0-D.V.(er) napisał(a):

> nie zamierzam dyskutować z tobą ani tobie podobnymi

Spoko. Moze ktos inny wyprowadzi mnie z bledu to cie nawet przeprosze
za tamten post.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

"Czy ktos pali w kominku weglem brunatnym i jego efekty ?"[Jacek]

1. Data: 2003-04-11 15:32:48

Od: "0-D.V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości X...@1...0.0.1...
> w <news:b76mj3$jkr$1@inews.gazeta.pl>

> Spoko. Moze ktos inny wyprowadzi mnie z bledu to cie nawet przeprosze

oj, uparty jestes - nie oczekuje też przeprosin. Poważnie.
Pozdrawiam - smacznego jajka z okazji świąt - o ile SE dosięgniesz :) No ale ty
przecież jesteś kominek.... :)

1. Data: 2003-04-11 15:40:27

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:b76n06$keh$1@inews.gazeta.pl>
0-D.V.(er) napisał(a):

> nie oczekuje też przeprosin

Czyli juz wiesz, ze glupio napisales.
TO dobrze.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

"U kobiety sama swiadomosc jej istnienia powinna wywoływac wstyd."
[Clemens Alexandrinus]

1. Data: 2003-04-11 16:00:01

Od: "Take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałeś dodać, że marsjanie to Żydzi.
A ja jestem lesbijką, bo wolę kobiety.

- Piotrek

1. Data: 2003-04-11 16:05:07

Od: "0-D.V.\(er\)" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Take5" <t...@w...pl> zaprezentowałał wyłącznie własne opinie w wiadomości
b76oqo$qvt$...@a...news.tpi.pl...

> A ja jestem lesbijką, bo wolę kobiety.

> - Piotrek

Raczej trans'em, skoro czujesz się nią, a podpisujesz się jako on

Fobie i lęki.
test
prosba o pomoc w poszukiwaniu materialow
Schizofrenia - relacja
bibliografia a strony internetowe