prodize i piekarniki gazowe

1. Data: 2003-03-07 21:46:06

Temat: prodize i piekarniki gazowe
Od: "USER" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze,
Mam dwa pytania do fachowcow i praktykow:
1. Jaka grzalke wstawic do prodiza 600 czy 450 W a dokladniej czy ma to
jakies znaczenie oprocz dlugosci pieczenia
2. Co zrobic z przypalajacym piekarnikiem gazowym (stara kuchnia EWA). Sa na
to jakies patenty? Czy da sie w tym upiec cokolwiek bez przypalenia?

Z gory dziekuje za wszelkie uwagi (rzeczowe).

1. Data: 2003-03-07 22:12:40

Temat: Re: prodize i piekarniki gazowe
Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

USER <t...@w...pl> napisał(a):
> 2. Co zrobic z przypalajacym piekarnikiem gazowym
(stara
> kuchnia EWA). Sa na to jakies patenty? Czy da sie w
tym
> upiec cokolwiek bez przypalenia?

To zalezy, w ktorym miejscu Ci przypala.. tego nie
napisales(as). Czy palniki sa wyregulowane i juz nic
wiecej sie nie da zrobic?
Jesli przypala od spodu, to mozna umieszczac blache na
wyzszym poziomie, a pod spod na brytfanne wlac troche
wody. Przypaleniom od gory zapobiega przykrycie folia
aluminiowa. Na przypalenia z przodu, od strony
drzwiczek, pomaga wsuwanie pojemnika w glab do konca
piekarnika. Ewentualnie mozna od frontu pojemnik
przykryc czesciowo folia. Podobnie zastosowac folie
aluminiowa od strony boku, ktory przypala.
Trzeba to praktycznie przetestowac we wlasnym
piekarniku. U mnie przypalal spod i front. Opisane
metody pomogly.

Iris

1. Data: 2003-03-08 20:43:32

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
> (stara

Nasza za bardzo przypiekała od dołu, wiec kładliśmy cegły szamotowe;)
Pomagało.

Ewa

sushi - czego uzywacie?
Nowalijki - sałatka