programator do gniazdka - pytanie

1. Data: 2002-09-18 20:34:05

Temat: programator do gniazdka - pytanie
Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję kilku programatorów do grzejników elektrycznych (druga taryfa), w
związku z tym czy ktoś wie na jakich producentów zwracać uwagę a jakich
raczej omijać szerokim łukiem? Czy lepsze są programatory elektroniczne czy
manualne?

pozdrav
siepacz

1. Data: 2002-09-19 09:32:03

Temat: Re: programator do gniazdka - pytanie
Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 Sep 2002 22:34:05 +0200, "siepacz"
<o...@p...onet.pl> napisal/a:

> [...]
>raczej omijać szerokim łukiem? Czy lepsze są programatory elektroniczne czy

Po wielu testach wybrałam elektroniczne programatory Theben
(eltimo 022 wz). Z tego co pamiętam nie były tanie, ale warte swojej
ceny. Możliwość wybrania dni tygodnia, ustawienia włączania i
wyłączania 2 x dziennie (w przypadku drugiej taryfy istotne) i prosta
obsługa.

hmmm

1. Data: 2002-09-19 11:44:14

Od: "Marks" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka dni temu kupiłem programator elektroniczny firmy Kanlux. 10
programów, kupa kombinacji. Moc do 3,5 kW. 49 zł

1. Data: 2002-10-02 11:07:00

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Marks" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Kilka dni temu kupiłem programator elektroniczny firmy Kanlux. 10
> programów, kupa kombinacji. Moc do 3,5 kW. 49 zł

mechaniczny w Leroyu kosztuje 17 zl a funkcji ma wystarczajaco. Zabki do
ustawiania zalaczen co 15 minut. Sadze, ze do grzejnikow powinny wystarczyc.
Jedyny problem to 2 razy do roku zmienic sobie godzine jak sie zmienia czas
z letniego na zimowy. Sadze, ze elktroniczne maja to w standardzie. Ja
uzywam takich programatorow to wlaczania nocnych swiatel przed brama, do
pompy obiegowej i innych dupereli. Sprawdzaja sie, chociaz nie sa tak
sliczne jak te elektroniczne.

vpw

1. Data: 2002-10-03 07:33:17

Od: Andrzej Skowronek <a...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

vpw wrote:
> [...]
> uzywam takich programatorow to wlaczania nocnych swiatel przed brama, do
> pompy obiegowej i innych dupereli. Sprawdzaja sie, chociaz nie sa tak

Mechaniczne maja jeszcze ta wade, ze jak braknie pradu to ich zegar
(silniczek napedzany z sieci elektrycznej) stoi i potem trzeba go
ustawic bo inaczej wszystko sie rozjedzie.

Pozdr.

Andrzej

1. Data: 2002-10-03 11:15:28

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Skowronek" <a...@i...zabrze.pl> wrote in message
vpw wrote:
> [...]

(silniczek napedzany z sieci elektrycznej) stoi i potem trzeba go
ustawic bo inaczej wszystko sie rozjedzie.

Fakt. Elektroniczny ma same zalety oprocz ceny. Ale inna sprawa, ze kupuje
sie go raz na dlugo wiec moze jednak elektroniczny. Inna sprawa, ze
elektroniczne tez nie maja wiecznego zegara. Po wylaczeniu pradu pewnie
jakis kondensator podtrzymuje zegar przez godzine moze dwie, wiec i tak przy
dluzszym zaniku zacznie prace od nowa a jeszcze moze stracic ustawienia.

vpw

1. Data: 2002-10-03 12:43:09

Od: "Klamerek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam programator elektroniczny i po wyjeciu go z gniazdka trzymal czas
przez 3 tygodnie.
Ma wbudowana bateryjke. Pewnie trzymalby dluzej, ale juz nie sprawadzalem,
bo byl potrzebny :-))

Zwykly, kupiony w Auchan za 60 pare zlotych.
pozdrawiam
Klamerek

1. Data: 2002-10-04 06:09:13

Od: "Marks" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój (za 49 zł) też ma ma akumlatorek Ni-Cd.

1. Data: 2002-10-06 05:09:56

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marks" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mój (za 49 zł) też ma ma akumlatorek Ni-Cd.

Gdzie go kupiłeś?

czyszczenie elewacji ?!
Odp: szukam domu do wynajęcia
Światowit