programy do projektowania ogrodów

1. Data: 2002-10-03 21:08:14

Temat: programy do projektowania ogrodów
Od: "Andrzej L." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie jakie programy można wykorzystać do projektowania ogrodów?
Czy są takie w polskich wersjach językowych?
Andrzej L.

2. Data: 2002-10-04 18:09:03

Temat: Re: programy do projektowania ogrodów
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam program, który nazywa się 'Wymarzony Ogród'. Po pierwszej euforii
przyszła refleksja. Owszem można sobie zaprojektować ogród, jest tam ok 500
gat.( chociaż np. do kilku jest to samo zdjęcie) roślin, do tego mała i duża
architektura, drogi, płotki, bramki itd....
Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że rośliny to istoty żywe, i aby
zaprojektować ogród za pomocą tego programu trzeba mieć spory zasób wiedzy
na ich temat. To co pięknie wyrośnie na monitorze komputera niekoniecznie
sprawdzi się w praktyce.
Więc jeśli tej wiedzy nie posiadasz zamiast wydawać pieniądze na program kup
porządną książkę.

Pozdrawiam serdecznie

Marta

Użytkownik "Andrzej L." <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Interesuje mnie jakie programy można wykorzystać do projektowania ogrodów?
> Czy są takie w polskich wersjach językowych?
> Andrzej L.

pilnie strony o iglakach
poszukuje krzewow dzikiej rozy
głębokie pytanie