programy lojalnościowe i hurtownie internetowe

1. Data: 2007-05-07 19:39:10

Temat: programy lojalnościowe i hurtownie internetowe
Od: frankowski <f...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Proszę o pomoc w następującej sprawie: potrzebuję wykaz programów
marketingowych przygotowanych przez hurtownie farmaceutyczne dla aptek
(np. takie jak "Dbam o Zdrowie" PGF-u) oraz jakie są farmaceutyczne
hurtownie internetowe (takie jak www.e-medicines.pl)

Z góry dziękuję za pomoc
mh

2. Data: 2007-05-07 20:38:51

Od: n...@p...fm (Jacek O.) szukaj wiadomości tego autora

i sadzisz ze ktos ci taki wykaz przygotuje ?
Podzwon do kazdej hurtowni to bedziesz wiedzial. I nie reklamuj tutaj
medicinesu bo to jest odłam pgf-u

------------------- Linda jako gospodyni domowa - zobacz!!!
>>> http://link.interia.pl/f1a79

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

3. Data: 2007-05-08 19:21:18

Od: frankowski <f...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i co z tego ze jest to odłam pgf-u?

zadałem konkretne pytanie i sądziłem że mogę otrzymać konkretną odpowiedź

Kiedys widzialem takie zestawienie w jakims pismie aptekarskim...

4. Data: 2007-05-09 15:25:24

Od: Agniecha <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Maj, 21:21, frankowski <f...@y...pl> wrote:
> no i co z tego ze jest to odłam pgf-u?
>
> zadałem konkretne pytanie i sądziłem że mogę otrzymać konkretną odpowiedź
>
> Kiedys widzialem takie zestawienie w jakims pismie aptekarskim...

Wejdz na stronę internetowa każdej hurtowni tam są programy albo
zadzwoń do niej podeślą Ci chętnie pewnie razem z umową będziesz miał
najbardziej aktualne

potrzebuje lek na zaleczenie rany
Kosmetyki Vichy - czemu tylko w aptekach?
Arava - skuteczność
Zel stosowany do usg, ktg - uczulenie
l-karnityna rozkład