projekt domu z pietrem

1. Data: 2010-11-15 08:40:07

Temat: projekt domu z pietrem
Od: ad <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,
szukam projektu domu z piętrem i nie mogę nigdzie zlokalizowac takiego o
jakim myślę. Może ktoś pomoże :)
Konkrety: chce wybudować dom, tak zeby miał dwie niemalże rownorzędne
kondygnacje. Tzn, po wybudowaniu mieszkać tylko na parterze, a piętro
zostawić sobie do adaptacji w przyszlosci.
Problem polega na tym, ze bardzo malo jest projektów pietrowych domów, a
jak już coś jest, to na dole ma duzy salon, aneks kuchenny, lazienke i
maly pokój/gabinet.
Szukam czegoś co na dole bedzie miec maly salon/pokoj goscinny z
kuchenią, lazienke i jeszcze dwa pomieszczenia (tj, sypialnie i maly
gabinet).
Powierzchnia calosci: do 140/150 metrów kwadratowych.
I zalezy mi jeszcze na wygladzie, a tak wlasciwie zonie ;)
Ma byc ze skośnym dachem:
cos takiego jak tutaj
http://www.archipelag.pl/projekty-domow/antalka-w-ii
/?Kind=1&SearchForm=1&Type=3
tylko trochę większy skos, ale nie za duzy, bo nie chce mieć załamań w
pokajach na piętrze. Irytujace byloby uderzac w nie glową ;)

Może ktoś mieszka w takim domu, ewentualnie gdzies natknął się na taki
projekt?

2. Data: 2010-11-16 01:10:39

Temat: Re: projekt domu z pietrem
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://projekty.muratordom.pl/kolekcje.htm

3. Data: 2010-11-16 22:23:47

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ad" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pokajach na piętrze. Irytujace byloby uderzac w nie glową ;)
>
> Może ktoś mieszka w takim domu, ewentualnie gdzies natknął się na taki

popatrz u mnie a jak nic nie znajdziesz to odezwij sie na prv (mail ze
strony) to dam Ci namiary na pania Architekt ktora Ci zrobi indywidualny za
rozsadna cene

--
-
pozdrawiam