projekt łazienki - samemu czy przez firme?

1. Data: 2007-01-22 08:56:23

Temat: projekt łazienki - samemu czy przez firme?
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wkrótce będę odbierać mieszkanie i bedę musiał zrobić łazienkę. Tu mam
problem co jest bardziej opłacalne:
- zrobić projekt samemu (choć jeszcze tego nie robiłem) i kupić wszystko
samemu w różnych sklepach (tam gdzie będzie najtaniej)?
- Zapłacić za projekt i kupić wszystko w jednym sklepie (tam gdzie projekt).
Obawiam się że ceny w takim przypadku za wanne, baterie itp będą wyższe niż
jakbym kupował to pojedyńczo. Tyle że jak juz zapłacę za projekt to za późno
żeby rezygnować.

Ktoś z forumoficzów ma może jakieś własne doświadczenia?
dzięki za rady
Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2007-01-22 09:38:45

Temat: Re: projekt łazienki - samemu czy przez firme?
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> - zrobić projekt samemu (choć jeszcze tego nie robiłem) i kupić wszystko
> samemu w różnych sklepach (tam gdzie będzie najtaniej)?

Taki sposob na pewno jest tanszy, ale musisz zdawac sobie sprawe z tego, czy
potrafisz zaprojektowac to tak, by bylo ladnie i funkcjonalnie? No i czas,
bo sama wiem ile czasu zajelo mi szukanie i kupowanie wszystkiego, pytanie
czy praca pozwala Ci na takie oddanie sie remontowi :)

> [...]
> niż
> jakbym kupował to pojedyńczo. Tyle że jak juz zapłacę za projekt to za

Tu tez sa pewne plusy, ale i minusy, zaden przecietny projektant (bo
domniemam, ze nie bedziesz zatrudnial jakiegos wybitnego specjalisty), mimo
pytan jakie Wam/Ci zada nie bedzie w stanie tak do konca poznac twojego
gustu, potrzeb i tego czego sie spodziewasz. Takie firmy maja stalych
dostawcow wiec nie beda tez przebierac w ofertach, gdzie co jest najtaniej,
a za sam dobor tych akcesoriow tez przecie sobie policza, bo nikt nic nie
robi za free.

Dlatego ja osobiscie uwazam, ze lepiej samemu sobie to zaprojektowac i
zakupic, ale pytanie czy masz taka mozliwosc.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2007-01-22 12:26:11

Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):
> [...]
> jakbym kupował to pojedyńczo. Tyle że jak juz zapłacę za projekt to za późno

Jesli lazienka ma prosty ksztalt i jest ustawna, to najlepiej samemu
sobie zaprojektowac. Dobrze jest sobie zrobic wycieczke do sklepow z
glazura/lazienkami i poogladac gotowe aranzacje. Od razu cos sie
nasunie. Do rozmieszczenia sprzetu w lazience zwykle nawet nie trzeba
programu tylko wystarczy papier milimetrowy i linijka.

Jesli jednak lazienka jest skomplikowana, ze skosami, wnekami itp., to
juz chyba dobrze jest zamowic projekt u kogos sprawdzonego. Oczywiscie
koszt jest wiekszy....

4. Data: 2007-01-22 14:47:44

Od: Slawek <a...@i...you.want.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@o...pl napisał(a):
> [...]
> samemu w różnych sklepach (tam gdzie będzie najtaniej)?
> - Zapłacić za projekt i kupić wszystko w jednym sklepie (tam gdzie projekt).

ja znalazłem darmowy program do projektowania łazienek na eplytki
nie jest to zaawansowany program, ale ułatwił dosyć aranżację łazienki z
wybraną płytką, uwzględniając rozmiary pomieszczenia.
Większość rzeczy do łazienki kupiłem też w internecie, bo jednak było
taniej.

--
Sławek

5. Data: 2007-01-22 18:52:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Slawek napisał(a):

> ja znalazłem darmowy program do projektowania łazienek na eplytki
> nie jest to zaawansowany program, ale ułatwił dosyć aranżację łazienki z
> wybraną płytką, uwzględniając rozmiary pomieszczenia.

A skąd masz taki program? Mozna go gdzieś jeszcze zdobyć?

Ewa

6. Data: 2007-01-23 07:51:33

Od: Slawek <a...@i...you.want.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> A skąd masz taki program? Mozna go gdzieś jeszcze zdobyć?

można go pobrać z eplytki.pl

7. Data: 2007-01-23 08:38:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Slawek napisał(a):

> można go pobrać z eplytki.pl

Chodzi Ci o adres www.eplytki.pl? No, niestety nic tam nie widzę takiego
:-(. Może jakas podpowiedź, pls?

Pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2007-01-23 08:46:22

Od: Adam Duzy <aniskiew@_nospa_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a)...

> Chodzi Ci o adres www.eplytki.pl? No, niestety nic tam nie widzę takiego
> :-(. Może jakas podpowiedź, pls?

A to to pies? ;)))
http://eplytki.pl/program.php
--
Adam Duży

9. Data: 2007-01-23 10:45:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Adam Duzy napisał(a):

> A to to pies? ;)))
> http://eplytki.pl/program.php

Aa, dzięki! Ależ zbłądziłam ;-).

Pozdrawiam
Ewa

10. Data: 2007-01-23 16:50:14

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zleciłem projekt projektantowi (układ, kolorystyka bez szczegółów takich
jak model i producent kafelki)
materiały kupowałem sam zgodnie z projektem, wykonanie też nadzorowałem sam.
Kupowałem tam gdzie mi odpowiadało.
I pięknie jest
--
Jackare

Lodowka do zabudowy z odroczona zabudowa ?
Podatek od nieruchomości
Pralka Electrolux - zostaje woda w pojemniczku na plyn
kabina czy wanna
wiertarka domowa [JAKA?]