projekt logo grupy

1. Data: 2001-06-29 03:07:53

Temat: Re: projekt logo grupy
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9...@K...Brywczynski...
> Fajny, ale ciekawe co powiedzą kobiety.
> pozdr. Jerzy

Logo mi sie ogolnie podoba. Nie wiem, jak inne panie, ale ja uwazam, ze
na tej grupie jest tyle kobiet, ze musi byc tez kobieta w logo obok
mezczyzny. Zeby nie bylo suchego gadania, oto moja propozycja:

ftp://ftp.west.net/pub/users/magda/plreckuchnia2.jpg

Proponuje, zeby Adam zrobil ostateczny rysunek - to tylko propozycja z
mojej strony.
A to zolte rozbite jajo w tle jest bardzo fajne.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-29 06:19:21

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Logo mi sie ogolnie podoba. Nie wiem, jak inne panie, ale ja uwazam, ze
> na tej grupie jest tyle kobiet, ze musi byc tez kobieta w logo obok
> mezczyzny. Zeby nie bylo suchego gadania, oto moja propozycja:

Ja protestuję, przecież wiadomo, że najlepszymi kucharzami są faceci :DDD

--
Lilly was here

1. Data: 2001-06-29 07:06:28

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojej strony.
> A to zolte rozbite jajo w tle jest bardzo fajne.

Podobaja mi sie obie wersje, chociaz "babska" MB bardziej.

Wladyslawie, co sadzisz o spotkaniu ? O logo?
Milobyloby Cie zobaczyc w Gdansku.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-06-29 07:29:14

Od: SPAMdauballet}w...@v...pl{INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

Przyjechał PKS z tabliczką <9...@K...Brywczynski>,
wysiedli ludzie, w tym Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> i
usłyszeliśmy:

>Dostałem od Adama 'Rolka' Rolbieckiego jego projekt
> logo grupy.

bardzo ładne. nie widzę żadnych problemów z drukowaniem. natomiast
jeśli mogę coś zasugerować to koniecznie tradycyjną "małpę" - @ na
czapce kucharskiej - w końcu chodzi o newsy. poza tym bardzo ładne.

--
wojmat <w...@v...pl>
"mnie chodzi o ten trans w którym mózg

1. Data: 2001-06-29 07:33:28

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Magdalena Bassett

>Jezu - idea niby sluszna - ale mi sie "Robotnik i Kolchozniczka"
przypomnieli " ;-))))
Herbatka
(ja tylko zartowalam)

1. Data: 2001-06-29 08:06:39

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości

> Proponuje, zeby Adam zrobil ostateczny rysunek - to tylko propozycja z
> mojej strony.

E tam, oryginal jest fajniejszy, bo z ta baba troche przeladowane.
Zreszta gdzie jest qrde narysowane cos co wskazuje, ze ten ludzik to facet.
Nie przesadzajmy.

Jader

1. Data: 2001-06-29 08:10:06

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> Hle,hle - herbatki powiedza - fajnie, ze sie nam na grupie nie tylko
talenty
> kulinarne ujawniaja :-) projekt bardzo sympatyczny - mysle jednak, ze
> nieregularny ksztalt bedzie trudno przeniesc na jakas plakietke np. - ale
ta

Jak sie da na kolko z bialym tlem, to bedzie wygladalo prawie jak jajko
sadzone :) Dla mnie bomba.

Jader

1. Data: 2001-06-29 08:52:47

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> Kochani!
>
> Dostałem od Adama 'Rolka' Rolbieckiego jego projekt
> logo grupy.

A nie można by dołożyć przy okazji kilku zdjęć? Bo - jak na razie - tylko
wyobrażam sobie kilka osób z grupy: Władysława - maga w alchemickim wysokim
kapeluchu a'la Kerrigan, Krysię w Opakowaniu, Jadera -Zjadera... A nie wiem,
czy moje wyobrażenia przystają do rzeczywistości.

Edede

1. Data: 2001-06-29 09:30:35

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EuGeniusz Dębski <e...@d...art.pl>
> [...]
> w alchemickim wysokim kapeluchu a'la Kerrigan, Krysię w
> Opakowaniu, Jadera -Zjadera... A nie wiem, czy moje wyobrażenia

Wyobrazenia moga byc piekniejsze od rzeczywistosci... wiec,
czy warto sie ich pozbywac? ;-)

Lilla

1. Data: 2001-06-29 10:32:32

Od: SPAMdauballet}w...@v...pl{INVALID (==wojmat==) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
usłyszeliśmy:

>Dostałem od Adama 'Rolka' Rolbieckiego jego projekt

nie mogę znaleźć postu z koedukacyjnym logo. ale jest też w porządku
jak najbardziej.

--

bialy sos do spaghetti-jak go zrobic?
Mąka - Wykład