propozycja antypdróbkowa

21. Data: 2006-03-30 14:01:06

Temat: Re: propozycja antypdróbkowa
Od: "Margaret" <m...@...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote

nr_5_blizzard.html
> nie rozumiem. to ma byc dowod na to, ze w calym Hong Kongu nie
> ma oryginalow? ;)
> -- kasica

przeciez napisalam, przepraszam, ze pod Toba...

to do watku, po prostu.no.

22. Data: 2006-03-30 17:19:38

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> to nie wstydz sie tego i wymysl sobie mniej bezplciowy nick...

A Ty się wstydź jeśli osobowa forma czasownika to dla Ciebie za mało by
odgadnąć czy autorem posta jest kobieta czy mężczyzna.

Pozdr.
Ania

23. Data: 2006-03-30 17:41:53

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):

> A Ty się wstydź jeśli osobowa forma czasownika to dla Ciebie za mało by
> odgadnąć czy autorem posta jest kobieta czy mężczyzna.

nie w kazdym poscie pojawiaja sie formy czasownika w pierwszej
osobie, to raz (przykladem chocby powyzsze zdania). a dwa -
gdybym zgadywa plec tylko na tej podstawie, nie raz moglabym sie
sromotnie pomylic, poniewaz uzytkownicy grup nader czesto robia
w owych formach literowki. wiec nie widze dla siebie powodow
do wstydu. nie wstydze sie tez podpisywac wlasnym
imieniem i nazwiskiem.

-- kasica

24. Data: 2006-03-30 18:09:12

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 30 Mar 2006 19:19:38 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@b...wroc.pl> i powiedziała:

> A Ty się wstydź jeśli osobowa forma czasownika to dla Ciebie za mało by
> odgadnąć czy autorem posta jest kobieta czy mężczyzna.

A nie pomyślałaś, że po iluś latach na Usenecie już się nie chce
zastanawiać nad płcią każdego enigmatycznego meteoryta na grupie?

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

25. Data: 2006-03-30 21:22:29

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości

> A nie pomyślałaś, że po iluś latach na Usenecie już się nie chce
> zastanawiać nad płcią każdego enigmatycznego meteoryta na grupie?

Hm, nie. Nie wydaje mi się by 'ileś lat na Unsecie' zwalniało z myślenia.
Jeśli komuś znudziło się myślenie lub się nim zmęczył to jego sprawa. Poza
tym nie sądzę żeby zmienianie wszystkiego i wszystkich dookoła tak by 'mi
było łatwiej' to najlepsze rozwiązanie...

Pozdr.
Ania

26. Data: 2006-03-30 21:34:18

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 30 Mar 2006 23:22:29 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@b...wroc.pl> i powiedziała:

> Hm, nie. Nie wydaje mi się by 'ileś lat na Unsecie' zwalniało z myślenia.

Spróbuj odróżnić (nie)myślenie od ziewania na widok kolejnego
zarozumiałego newbiesa z pretensjami.

Zuzanka (nie musisz odpowiadać, to było retoryczne)
*:.
We Are a Non Prophet Organization

27. Data: 2006-03-30 22:45:45

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie w kazdym poscie pojawiaja sie formy czasownika w pierwszej
> osobie,

W tym się pojawiły.

>to raz (przykladem chocby powyzsze zdania). a dwa -
> gdybym zgadywa plec tylko na tej podstawie, nie raz moglabym sie
> sromotnie pomylic,

Hehe,rozumiem,że lepsza jest metoda inwersji-jak ktoś pisze jak facet, to
jest babką, bo przecież taki usenet jest pełen błędów.....:)

>poniewaz uzytkownicy grup nader czesto robia
> w owych formach literowki. wiec nie widze dla siebie powodow
> do wstydu.

No ja bym widział, bo zrobiłaś mały błąd,do którego nie potrafisz się
przyznać.

>nie wstydze sie tez podpisywac wlasnym
> imieniem i nazwiskiem.

To świetnie. Ja też nie.

pzdr
JC

28. Data: 2006-03-30 22:52:25

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne2o7m8.6ub.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> A nie pomyślałaś, że po iluś latach na Usenecie już się nie chce
> zastanawiać nad płcią każdego enigmatycznego meteoryta na grupie?

Rozpoznawanie płci po formie czasownika to dla średnio rozgarniętego
człowieka nie jest materiał do przemyśleń, każde dziecko to potrafi. Wiem,
wiem, koty mają inaczej, stąd może się nie połapałaś.
Rzucam się do nóżek
"Enigmatyczny Meteoryt" :)

29. Data: 2006-03-30 23:07:15

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne2ojmq.i22.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Spróbuj odróżnić (nie)myślenie od ziewania na widok kolejnego
> zarozumiałego newbiesa z pretensjami.

Zarozumiały ? W którym miejscu ? "Newbiesa" sobie daruj-piszę na grupy,
zanim jeszcze zakochałaś się platonicznie w Geralcie z Rivii :D

Pozdrawiam serdecznie
JC

30. Data: 2006-03-31 06:02:46

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 31 Mar 2006 01:07:15 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <b...@i...pl> i powiedziała:

> Zarozumiały ? W którym miejscu ? "Newbiesa" sobie daruj-piszę na grupy,
> zanim jeszcze zakochałaś się platonicznie w Geralcie z Rivii :D

Gratulacje.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization