propozycja: pl.misc.dietaoptymalna (v.3)

1. Data: 2001-01-15 09:47:02

Temat: propozycja: pl.misc.dietaoptymalna (v.3)
Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedzi na poniższe (wyrazy poparcia, sprzeciwu lub zastrzeżenia
do treści RFD - ale nie wypowiedzi na temat samej diety optymalnej)
proszę kierować na grupę pl.news.nowe-grupy.

---------RFD-start--------
Nazwa grupy: pl.misc.dietaoptymalna

Krótki opis: B:T:W = 1:3:0.3, czyli tlusto i bez cukru

Moderowana: NIE (przynajmniej póki nie znajdzie się kilku chętnych,
akceptowalnych moderatorów; ew. moderowanie miałoby polegać na
filtrowaniu wypowiedzi chamskich, wulgarnych i fanatycznych,
zezwalając na prowadzenie kulturalnych dyskusji)

Opis: Dieta wysokotłuszczowa, w której proporcje białek -- tłuszczów
-- węglowodanów (B:T:W) mają się jak 1 do 2,5 - 3,5 do 0,2 - 0,4, opracowana
przez doktora Jana Kwaśniewskiego, budzi wiele kontrowersji i odruchów
sprzeciwu.

Forum dyskusyjne z tematu łączącego elementy medycyny, biologii, chemii,
matematyki i gastronomii - przeznaczone jest zarówno dla Optymalnych, jak
i dla tych, którzy dopiero chcą się czegoś o diecie optymalnej dowiedzieć,
w spokojnej, kulturalnej atmosferze.

Nie będą na grupie mile widziane osoby chcące toczyć wojny (tzw.
flame-wars),
szydzić bądź wykpiwać dietę i osoby ją stosujące.

Tematyka grupy:
- własne historie (z możliwością wykazania się na żądanie dokumentacją
medyczną) dotyczące (wy)leczenia chorób
- optymalne przepisy kulinarne
- istota diety optymalnej (wysokotłuszczowej)
- metody wyliczania należnych ilości i właściwych proporcji B:T:W
[...]

Zakazane są pyskówki i wulgaryzmy, a także wypowiedzi mające charakter
fanatyczny - zarówno przeciwników, jak i zwolenników diety; crosspostowanie
na grupy (i walki z czytelnikami grup) o "przeciwnej orientacji żywieniowej"
- czyli np. pl.soc.wegetarianizm.

Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek
binaria -- programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie
związane z tematem grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia
reklamowe, nawet jeśli są związane z tematem grupy. Dopuszczalne są
pojedyncze ogłoszenia dotyczące ofert wymiany materiałów oraz wszelkiego
rodzaju zaproszenia na spotkania, jednak powtarzające się ogłoszenia będą
traktowane jak spam.

Autor propozycji: w...@g...art.pl (Wojciech Gołąbowski)

Ogłoszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.sci.medycyna
pl.rec.kuchnia

Czas trwania: dwa tygodnie
---------RFD-end--------

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

2. Data: 2001-01-15 11:09:01

Temat: Re: propozycja: pl.misc.dietaoptymalna (v.3)
Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski in <3...@n...vogel.pl> wrote:
> [...]
>przez doktora Jana Kwaśniewskiego, budzi wiele kontrowersji i odruchów

Ja na Twoim miejscu dodałbym "wciąż", chyba że sam nie jesteś optymistą w
kwesji własnej diety :)

--
Marcin Dębowski

/\/ http://notrix.net/agatek; a...@n...net; PGP5 0xBF7A805A

3. Data: 2001-01-15 11:36:49

Od: "batory" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A po co? Patrz: server: opty.mjz.com.pl . Tam to wszystko jest a nawet
więcej. Pozdrawiam - A.

4. Data: 2001-01-15 15:32:14

Od: "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory <A...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93un7v$gq1$...@n...tpi.pl...
> A po co? Patrz: server: opty.mjz.com.pl . Tam to wszystko jest a nawet
> więcej. Pozdrawiam - A.

Z całym szacunkiem, na http://opty.mjz.com.pl/ to @ jest, a nie wszystko...
:)
A na http://optymalni.mjz.com.pl/ jakoś także nie widzę ani forum
dyskusyjnego,
ani masy innych potrzebnych wiadomości. I choć jej Autor ma widać duże
chęci,
to wykonanie na najwyższym poziomie nie stoi...

Wojtek

5. Data: 2001-01-15 17:12:54

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski wrote:

> [...]
> chęci,
> to wykonanie na najwyższym poziomie nie stoi...

A nie działa już <news://news.mjz.com.pl>?
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl Nic na to nie można poradzić. To byłby

6. Data: 2001-01-15 22:19:43

Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niby why not, ale ciągle mi ciarki przechodzą jak sobie przepomne książki dr
K.A żeby było smieszniej wierzę w "złowrogą" rolę węglowodanów.

H.

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

7. Data: 2001-01-17 06:53:41

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie działa już <news://news.mjz.com.pl>?
> --

Działa, tylko zauważyłem, że Optymalni z dłuższym stażem mają dość mielenia
jęzorem (klawiaturą ;-) ) nadaremno i nieczęsto się odzywają. Być może
"zmęczenie materiału" lub niechęć do działań z góry skazanych na
niepowodzenie (niektóre układy są niereformowalne). Lepiej robić to co
przyniesie bardziej wymierne korzyści - pomagać tym, którzy tej pomocy
naprawdę chcą...

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to właśnie zorganizował Oddział OSBO w swoim
mieście)

HSG, co to jest?
Chodzik
Do ginekologów-bardzo proszę