prosba o porade dot. kremu

1. Data: 2002-12-05 07:21:27

Temat: prosba o porade dot. kremu
Od: Ewelina <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Mam problem związany z Mikołajkami. Chciałabym kupic mojej mamusi jakis
dobry krem na dzien i na noc. Proszę powiedzcie mi jaki, mamusia ma
cerę suchą, trochę szarą no i ma 56 lat. Chciałbym wydać około 150 zł.
Proszę Was o pomoc. Do tej pory uzywała kremu z Dermiki listki rózy czy
cós takiego ale chciałabym jej cos zmienić i może lepszy kupić.

Pozdrawiam
Ewel

1. Data: 2002-12-05 09:20:20

Temat: Re: prosba o porade dot. kremu
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem związany z Mikołajkami. Chciałabym kupic mojej mamusi jakis
> dobry krem na dzien i na noc. Proszę powiedzcie mi jaki, mamusia ma
> cerę suchą, trochę szarą no i ma 56 lat. Chciałbym wydać około 150 zł.

Hej,
Moja Mama, osoba pięcdziesięcioletnia, o suchej, aergicznej skórze, bardzo
chwali sobie całą serię Aretina Q z Ziaji. Odżywia, nawilża,
ujędrnia.....nie uczula.
Jest gustownie opakowana.
Jedyny problem....te kosmetyki są tanie!
Wieć może kup całą serię + coś jeszcze "niekosmetycznego"?
Moja Mama używała droższych marek i przerzuciła się na Ziaję :)

Tu sobie to obejrzyj.....:
http://www.ziaja.com.pl/pl/index.html?f=64

Ola

1. Data: 2002-12-05 09:52:32

Od: "Katarzyna Kacaper" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro możesz az tyle wydać na kosmetyk dla mamy, to proponuje Ci przejść sie
do apteki gdzie mana Vichy i zakupic jej krem Novadiol albo LiftActiv. To sa
kremy do cery dojrzałej. Nowadiol jest kremem zageszczającym skóre a
LiftActiv przeciwzmarszczkowym i odżywiającym. Moja mama używa ich na co
dzień i jest bardzo zadowolona. Teraz w aptekach sa świateczne promocje
Vichy i kremy kupuje sie w takich dużych pudłach z dodtakowymi dość sporymi
próbkami. Doskonały dla Twojej mamy byłby tez krem Heleny Rubinstein ale to
już wydatek rzędu 300zl.

Pozdrawiam Kasia

k...@k...net.pl

1. Data: 2002-12-05 16:45:57

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Proszę Was o pomoc. Do tej pory uzywała kremu z Dermiki listki rózy czy
> cós takiego ale chciałabym jej cos zmienić i może lepszy kupić.

Na noc: Novadiol Nuit
Na dzień: LiftActiv dla cery suchej

1. Data: 2002-12-06 07:23:59

Od: "Ewel" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na noc: Novadiol Nuit
> Na dzień: LiftActiv dla cery suchej

Właśnie wczoraj to kupiłam w zestawie kosztowało 119 zł. zobaczymy jakie
będą efekty.
Serdeczne dzieki za sugestie.
Pozdrawiam
Ewelina