prosta zupa z kurek

1. Data: 2004-07-29 14:21:52

Temat: prosta zupa z kurek
Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Kupiłam dziś świeże kurki. Znalazłam na nie parę przepisów w archiwum, jakom
początkująca gospodyni ;-) , na pierwszy ogień pójdą kurki w śmietanie -
uwielbiam, pogooglałam w poszukiwaniu zupy i znalazłam taką stronę
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/zupy_kurki.htm#1
0. ale na niej jest
kilkanaście udziwnionych przepisów, a mi chodzi o taką prostą tradycyjną :-/
Pomożecie?

pozdrawiam
Jasti

1. Data: 2004-07-29 14:38:30

Temat: Re: prosta zupa z kurek
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jasti napisała:

> [...]
> początkująca gospodyni ;-) , na pierwszy ogień pójdą kurki w śmietanie -
> uwielbiam, pogooglałam w poszukiwaniu zupy i znalazłam taką stronę

Ja Ci dam udziwnionych! ;) Pozdrowienia dla Wieśka-Zenita :)

> a mi chodzi o taką prostą tradycyjną :-/
> Pomożecie?

Pomożemy!
1/2 kg kurek oczyszczasz, myjesz, drobno kroisz. Uszatkowaną dużą cebulę
dusisz z pokrojona w kostkę słoniką (10 dag), gdy cebula zaczyna
mięknąć, dodajesz kurki i dusisz przez godzine pod przykryciem. Można
oprószyć mąką (ja nie robię tego), dodajesz wywar z jarzyn lub
mięsno-jarzynowy, solisz, gotujesz razem ok. 1/2 h. Zaprawiasz śmietaną,
dodajesz natkę posiekaną, prószysz świeżo i grubo zmielonym pieprzem.
Gotowe!
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-07-29 14:48:20

Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> Ja Ci dam udziwnionych! ;) Pozdrowienia dla Wieśka-Zenita :)

hihi :-) oczywiście to pole do popisu dla znawców tematu, lecz nie dla
laika, który szuka tej pysznej bazy, by z nią później eksperymentować (lub
nie ;-)), wykorzystując oczywiście wspaniałe przepisy ze strony :-)) dzięki
za pozdrowienia!
I oczywiście za przepis, na pewno skorzystam :-)

Jasti

[P] Ciasto z cukinii
arepa
jaki kombiwar