prosze o inf, układanie kostki, olesnica, okolice wroclawia

1. Data: 2005-09-26 10:29:30

Temat: prosze o inf, układanie kostki, olesnica, okolice wroclawia
Od: "Natalia" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Z alarmem uporalam sie, to teraz przyszedl czas na kostke. Chcialabym
wylozyc na tarasie (ok50m) kostke betonowa, najtansza.
Czy ktos z Was wie jak sie taka kostke uklada?
Ile trzeba doliczyc oprocz tych 30 zl/m^2 kostki, za piasek ,jakies
utwardzacze i inne potrzebne materialy?
Czy w ogole mozna to samemu polozyc, a moze potrzebny jest specjalistyczny
sprzet? Firmy, z jakimi kontaktowalismy sie, chca 70 zl za metr, troche
duzo, a i tak kreca nosami, ze mala powierzchnia, to nie oplaca sie.
Prosze o pomoc, czyli informacje, adresy i telefony kontaktowe ekip, ktore
zajelyby sie moim tarasem za rozsadne pieniadze, producentow kostki.
Napiszcie, prosze, cokolwiek wiecie, bo ja jestem zupelnie zielona i bede
wdziecza za kazda informacje :)
Pozdrawiam
Natalia