proszę o pomoc !!!!

1. Data: 2001-08-20 09:55:32

Temat: proszę o pomoc !!!!
Od: "Yomo" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Wiem, że zaraz powiecie że pomyliłem grupę ale jeśli ktoś z Was poszukuję
mieszkania lub zna os. która właśnie szuka proszę o pomoc.

Wynajmuję mieszkanię na Mokotowie okolice ul.Woronicza, 3 - pokojowe mamy
jeden pokój wolny. Oboje jesteśmy studentami, mieszakmy w tym miescu juz od
ponad 2 lat. Szukamy studentki lub studenta do tego pokoju. Miejsce jest
b.atrakcyjne dojazd do centrum tramwajem 17, 10, 33, 18 lub autobusami
182,192,117 + metro (stacja wierzbno) oddalone o dwa przystanki. Dojazd do
centrum w godzinach szczytu max (20-25 min tramwaj) (autobusem 15-20 min)
(metrem 8 min). bardzo blisko do Galerii Mokotów 6-7 min pieszo, z domu do
przystanku autobusowego 1-2 min.
i najważniejsze koszt 500zł + woda i prąd jakieś 20-30zł.co drugi m-c.
NIESTETY POKÓJ JEST PUSTY BEZ MEBLI (jest tylko mała komoda ale można się
jej pozbyć, na podłodze w całym mieszkaniu jest klepka)
Bardzo zalezy mi na spokojnej osobie ktora bedzie cenila sobie cisze i
spokój.

kontakt:
tel. kom. 601-865-149 Adam
mail: y...@o...pl

1. Data: 2001-08-23 16:35:41

Temat: Re: proszę o pomoc !!!!
Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yomo" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> Cześć,
>
> Wiem, że zaraz powiecie że pomyliłem grupę ale jeśli ktoś z Was poszukuję
> mieszkania lub zna os. która właśnie szuka proszę o pomoc.

Zgadza sie zaraz bysmy powiedzieli, ale poco skoro ty wiesz ze zle robisz. A
dalej to robisz. Ty po prostu jestes zly. Ale na takich jak ty sa sposoby.

> kontakt:
> tel. kom. 601-865-149 Adam

Che che teraz mamy twuj numer telefonu i adres.... CHe i mozemy wymierzyc
sprawiedliwosc spamerom. Twuj telefonik jest w erze, znaczy sie ze kazdy
milujacy sprawiedliwosc, moze cie zapchac esemesami az do bulu....

1. Data: 2001-08-23 21:31:12

Temat: Odp: proszę o pomoc !!!!
Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kazdy
> milujacy sprawiedliwosc, moze cie zapchac esemesami az do bulu....

Turbos skad u Ciebie taka agresja i chec zemsty???

az strach sie bac, ze Ci czlwoiek podpadnie ;-))

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-25 12:37:45

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztof(ek)" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> wymierzyc
> kazdy
>
> Turbos skad u Ciebie taka agresja i chec zemsty???

Alez to niejest agresja i zemsta to tylko sprawiedliwosc.

> az strach sie bac, ze Ci czlwoiek podpadnie ;-))

Pamietasz co sie z HIOBEM stalo?

1. Data: 2001-08-25 22:53:49

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez to niejest agresja i zemsta to tylko sprawiedliwosc.

masz urojenia wielkosciowe?

> Pamietasz co sie z HIOBEM stalo?

Nie pamietam, az taki stary nie jestem.

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-08-26 07:38:32

Od: "\(Turbos\)" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "(Turbos)" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> masz urojenia wielkosciowe?

Niewiem.
A ty masz urojenia postrzegania?

> Nie pamietam, az taki stary nie jestem.

Poczytaj, to w starym testamecie powinna byc, jak w miedzyczasie nieusuneli.
W skrucie, gosc na gnoju wyladowal.

Rozbite lustro
a w dzisiejszej panoramie
pytanie do facetow