proszę o pomoc!

1. Data: 2005-11-08 19:30:47

Temat: proszę o pomoc!
Od: "kasia h" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy którakolwiek z Was ściągała wzory ze stronki
http://caruso.narod.ru/double.html
Nie wiem czy to kwestia mojego łącza internetowego czy zabezpieczeń
ustawionych w przeglądarce ale za nic nie mogę nawet obejrzeć w całości
poszczególnych elementów schematu.
Jeśli którakolwiek z Was dysponuje zamieszczonymi tam obrazkami (ich
schematami) to byłabym wdzięczna za ich przesłanie na e-mail gazetowy. Z góry
dzięki!!!

2. Data: 2005-11-08 19:52:59

Temat: Re: proszę o pomoc!
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> schematami) to byłabym wdzięczna za ich przesłanie na e-mail gazetowy. Z góry

U mnie też jest problem, co oznacza że o nie wina zabezpieczeń w twojej
przeglądarce:)
Niestety nieposiadam schemacików, ale napewno znajdzie się ktoś kto ma:)

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-11-08 20:24:45

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia h" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli którakolwiek z Was dysponuje zamieszczonymi tam obrazkami (ich
> schematami) to byłabym wdzięczna za ich przesłanie na e-mail gazetowy. Z

http://www.gazeta.pl/usenet/

A próbowałyście klikać na link i pod prawym "zapisz element docelowy jako.."
Ja cały weekend ściągałam tą metodą, lecę sprawdzić czy nie mam połówkowych
schematów
Mampka

4. Data: 2005-11-08 20:27:27

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jako.."
> Ja cały weekend ściągałam tą metodą, lecę sprawdzić czy nie mam

Niestety schematy i obrazki urywają się w połowie, tak więc chyba problem
jest z ich serwerem, bo z innymi albumami miałam ten sam problem :(
Buuuu cały weekend sciagania idzie do kosza

5. Data: 2005-11-08 20:51:15

Od: " Mirabi" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam Wam Watermill, Evensong i The Old Bridge, wygląda, że są całe :)))
dajcie znać czy doszło :)
Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę na te schematy - piszcie śmiało, najlepiej na
maila... A gdyby ktoś miał inne wzorki z tej strony to ja też o nie proszę :)
Pozdrawiam :)

6. Data: 2005-11-08 21:02:49

Od: " mirabi" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od Iwy tylko przesyłka wraca i nie wiem czemu :(

7. Data: 2005-11-08 21:20:19

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od Iwy tylko przesyłka wraca i nie wiem czemu :(

Oj, niewiem też, skrzyneczka pusta

Pozdrawiam Iwa

8. Data: 2005-11-09 07:12:35

Od: "kasia h" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirabi <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę na te schematy - piszcie śmiało, najlepiej na
> maila... A gdyby ktoś miał inne wzorki z tej strony to ja też o nie

DZIĘKI!!

9. Data: 2005-11-09 07:29:37

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka :)
To nie problem zaezpieczeń. Poprostu transfer z serwera jest bardzo, bardzo
słabiutki i się "rwie" sciąganie (szczególnie, że niektóre pliki duuuże).
Zapuściłam FlashGeta i sciąga całe pliki tylko trochę to trwa :) Sciąga sie
w tej chwili to co jest Derwentwater Sunsets, jak wrócę z uczelni powinno
już być. Jak ktoś będzie chciał to albo jakiś inny obrazek z tej stonki to
proszę dać znać zassam i podeślę.
Buziaki
Elen

10. Data: 2005-11-10 16:50:41

Od: " mirabi" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elen <e...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> już być. Jak ktoś będzie chciał to albo jakiś inny obrazek z tej stonki to

---------------------------

Cześć!
I jak? Udało się ściągnąć? Jeśli tak, to poproszę ładnie o te obrazeczki które
ściągnęłaś z tej stronki :) Oprócz The Old Bridge, Evensong i Windmill bo te 3
mam..
Dziękuję z góry, pozdrawiam

Przelicznik_mulin
Prosze o pomoc przy kwiatuszkach (szydelko)
[druty] Świąteczne skarpety
szukam xxx
wzory -plastikowa kanwa i xxx