Powitanko

1. Data: 2005-11-08 20:30:39

Temat: Powitanko
Od: "kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszyatkie grupowiczki.Dopiero od niedawna mam internet i odrazu skacze po
grupach dyskusyjnych z robutkami recznymi.Od ponad 10 lat haftuje ,moja pasja
sa haftowane obrazki,mam nadzieje ze przyjmiecie mnie do swojego grona. Jestem
w szoku ile mozna cudownosci znalesc w necie,chociaz maz nie jest bardzo z tego
zadowolony.Duzo jest wzorow ale malo znalazlam z aktami,gejszami,oraz
lanarte.moze ktoras z Was bedzie tak mila i da mi jakies namiary?Z gory
dziekuje.Pozdrawiam.

2. Data: 2005-11-09 06:36:18

Temat: Re: Powitanko
Od: "paprocia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj!!!

ja tu jestem od maja i jeszcze ciągle jestem w szoku ,że tego tyle jest:)więc
szybko ci ten szok nie przejdzie:)!!!a co do wzorków to poporostu zaglądaj
tu.dziewczyny ciągle jakies linki podrzucają i jeszcze tutaj:

pozdrawiam/paprocia

3. Data: 2005-11-09 07:01:32

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Nov 2005 21:30:39 +0100, "kasia" <k...@o...pl>
wrote:

> [...]
>zadowolony.Duzo jest wzorow ale malo znalazlam z aktami,gejszami,oraz
>lanarte.moze ktoras z Was bedzie tak mila i da mi jakies namiary?Z gory

Witamy serdecznie w naszym gronie

A tu kilka przydatnych linków
FAQ grupy
archiwum z wyszukiwarką (gdzie mozesz poszukać np. Lanarte)
http://tinylink.com/?n6BS9bIiJx
Poza tym co chwilkę pojawiają się nowoodkrywane stronki z wzrami więc
namawiam do śledzenia wątków i przeglądania wzorów :)

Kilka linków Lanarte:

spory zbiór (nie przeglądałam czy wszystko Lanartego)
http://photo.163.com/openalbum.php?username=lily2622
5&_dir=%2F18340966&page=2

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=68781
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=3513
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=21790
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=22617
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=25870 - mozna poprosić o
schematy
Akty - znalazłam coś takiego:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=80458
Gejsze - przeglądnij ten album:
http://photo.163.com/openalbum.php?username=menweila
nse&_dir=%2F9861675&page=7
Poza tym w celach poszukiwawczych warto wpisać w wyszukiwarkę grupy
"photo.163" i przeszukać przy sporym nadmiarze czasu podane na grupce
linki.

Ale mi się post wysmażył... :)
Pozdrowienia
Moolinea

4. Data: 2005-11-09 07:24:30

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu są jeszcze dwa Lanarte:
http://debbie61358.multiply.com/photos/album/27
http://debbie61358.multiply.com/photos/album/26
Jak sieobrazki otworzą to kliknij w nie jeszcze raz - pojawi sie pełny
rozmiar.
Moolinea

5. Data: 2005-11-09 19:10:55

Od: "kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadowolony.Duzo jest wzorow ale malo znalazlam z aktami,gejszami,oraz
> lanarte.moze ktoras z Was bedzie tak mila i da mi jakies namiary?Z gory

Dzieki dziewczyny jestescie kochane,wiedzialam ze moge na Was liczyc.

proszę o pomoc!
Przelicznik_mulin
Prosze o pomoc przy kwiatuszkach (szydelko)
[druty] Świąteczne skarpety
szukam xxx