proszę o pomoc=dieta optymalna

1. Data: 2006-07-15 17:24:25

Temat: proszę o pomoc=dieta optymalna
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich mile!
Chcialabym przejść na dietę optymalną czy moge prosic o proste jadlospisy
dla zapracowanej kobiety , nie mam czasu na gotowanie , chodzi mi o
produktty , ktore moge zabrac bez problemu do pracy , jak to wszystko
zestawic , aby bylo jak najskuteczniej a zarazem najprosciej........CZytam
zasady diety optymalnej , ale przyznam jest to dość skomplikowane.
Jeżeli moge prosic o pomoc...........
Serdeczne pozdrawiam i dziekuję ..........
WIKI

2. Data: 2006-07-15 18:09:37

Temat: Re: proszę o pomoc=dieta optymalna
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> a écrit dans le message de news:
e9b8gv$gk8$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Jeżeli moge prosic o pomoc...........
> Serdeczne pozdrawiam i dziekuję ..........

wybralas zla grupe na takie pytanie, tu sie tepi DO . Wejdz dla przykladu
na te strony (jest ich wiele wiecej!) sa tam grupy dyskusyjne , przepisy itd

http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/
http://www.mlodziez.optymalni.org.pl/

Jurek

3. Data: 2006-07-15 18:17:34

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> [...]
> zestawic , aby bylo jak najskuteczniej a zarazem najprosciej........CZytam
> zasady diety optymalnej , ale przyznam jest to dość skomplikowane.

Przypominam, ze naukowcy sa szgodni: D"O" jest wybitnie szkodliwa
dla zdrowia. I nie zmienia tego zadni domorosli pogromcy
profesorow, jacy tu na grupe czasem pisuja.

4. Data: 2006-07-15 18:57:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MImo,że jesteś jej przeciwnikiem dziekuję za pomoc.

5. Data: 2006-07-15 20:14:10

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> MImo,że jesteś jej przeciwnikiem dziekuję za pomoc.

na jakiej podstawie taki wniosek!? jestem opty i to od wielu lat (prawie
dokladnie 7 lat :)

Jurek

6. Data: 2006-07-15 21:34:35

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To prosze Ciebie o wskazówki...........wiem ksiazki strony
internetowe.........ale, wszystko jest zagmatwane.....przeliczniki
.........prosze o praktyczny jadlospis jaki moge stosowac w pracy.
Mogę Cię o to prosic?

7. Data: 2006-07-16 06:13:50

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> a écrit dans le message de news:
e9bn65$dkf$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> internetowe.........ale, wszystko jest zagmatwane.....przeliczniki
> .........prosze o praktyczny jadlospis jaki moge stosowac w pracy.

Oczywiscie!
Tylko ze ja za Ciebie diety Ci nie ustawie :(
DO wcale nie jest zagmatwana, jest trudna i wymaga sporo wysilku
(umyslowego)- to nie to samo. Na poczatku trzeba duzo czasu poswiecic
czytaniu, mysleniu i probom. Nikt tego za Ciebie nie zrobi. Nie ma JEDNEGO
jadlospisu, musisz sobie sam sobie dobrac , to co CI najbardziej odpowiada.
Najprosciej to bylo by kupic ksiazke kucharska Dr J Kwasniewskiego, masz tam
setki przepisow. Moge Ci podpowiedziec ze corkom do szkoly dawalem sernik
"optymalny" wg przepisu z ksiazki kucharskiej Dr J Kwasniewskiego, czasem
braly lody "optymalne" w termosie (nie zmrozone) . W lodach i serniku masz
wszystkie skladniki odzywcze i energie na dlugo.
W interrnecie znajdziesz przykladowe jadlospisy, ale i tak nie znajdziesz
JEDNEGO modelu ktory bedzie Ci odpowiadal, trzeba sie pomeczyc , inaczej sie
nie da :(

Jurek

8. Data: 2006-07-16 09:25:18

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyb a jestem zbyt glupia aby to pojąc .........moge odżywiac się
samymi produkatmi miesnymi jajkami , i tłustym nabiałem unikajac
cukrów??????? we wszelakiej postaci? Na sniadania jadać mieso wędliny
twaróg?Chce sch\udnąć to jest mym celem.?

9. Data: 2006-07-16 09:49:22

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
moge odżywiac się
> samymi produkatmi miesnymi jajkami , i tłustym nabiałem unikajac
> cukrów??????? we wszelakiej postaci? Na sniadania jadać mieso wędliny
> twaróg?Chce sch\udnąć to jest mym celem.?

Nie możesz tak zrobić, Dieta Optymalna nie na tym polega. Przy stosowaniu DO
chodzi o zjadanie wszystkich składników ( np. tych które wymieniłaś wyżej )
w odpowiednich proporcjach. Osoby które zabierają się w ten sposób do DO
zwykle szybko rezygnują bo nie mają efektów w odchudzaniu, czasem osiągają
efekt przeciwny, a niekiedy mogą zrobić sobie nawet poważną krzywdę. Jeśli
chcesz schudnąć na DO to koniecznie przeczytaj jakąś książkę Autora tej
diety, najtańszą i chyba najbardziej przystępną jest "Żywienie Optymalne"
http://dr-kwasniewski.pl/sklep/product_info.php?prod
ucts_id=42

--
"Swoja droga to dosc symptomatyczne, ze pocalunek - wyraz intymnej wiezi
miedzy dwojgiem ludzi - w przypadku homoseksualistow panu Kangurowi kojarzy

10. Data: 2006-07-16 10:11:18

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> a écrit dans le message de news:
e9d0qn$ok6$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> cukrów??????? we wszelakiej postaci? Na sniadania jadać mieso wędliny
> twaróg?Chce sch\udnąć to jest mym celem.?

doswiadczalnie (na DO) doszedlem do tego ze chudlem +-6 kg /miesiac, laczie
stracilem ok 50 kilogramow i od kilku lat mam stala wage (bez efektu jojo)
ale jadlem BARDZO tlusto, duzo wiecej T niz zakladane przez DrJK 3:1 (T do
B). Ale wcale nie jest powiedziane ze Ty tez tak zareagujesz na duze ilosci
T, bez prob i pracy nic z tego nie bedzie.

Jurek

Dieta Cambridge?
kuparianizm ?
środki przeczyszczajace jakie?