Co wykluczyc z diety?

1. Data: 2006-07-15 19:41:12

Temat: Co wykluczyc z diety?
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich tubylcow.
Pytanie moje brzmi: jakie skladniki powinnam wykluczyc ze swojej diety, jesli
borykam sie z problemami skornymi. Od jakiegos czasu mam tlusta skore mimo ze
kiedys byla sucha no i co sie z tym wiaze poczatek jakiejs dermatozy.
Bardzo prosze o madre rady, jesli ktos wie cos na ten temat i prosze o nie
probowanie sklonienia mnie do DO.
Slyszalam od lekarzy specjalistow dermatologow, ze powinnam ograniczac
tluszcze zwierzece, kawe, herbate, alkohol i cytrusy, pic szalwie i napar z
bratka. Czy mozecie polecic cos jeszcze?

pozdr,
ewka

2. Data: 2006-07-15 20:16:37

Temat: Re: Co wykluczyc z diety?
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ewka" <

> Bardzo prosze o madre rady, jesli ktos wie cos na ten temat i prosze o nie
> probowanie sklonienia mnie do DO.

a moze wegetarianizm, tez dobry na wszystko, co wyjasni Ci arus albo Cooler
;)))

> Slyszalam od lekarzy specjalistow dermatologow, ze powinnam ograniczac
> tluszcze zwierzece, kawe, herbate, alkohol i cytrusy, pic szalwie i napar
> bratka. Czy mozecie polecic cos jeszcze?

to "specjalisci" Ci nie powiedzieli !? nie uwazasz ze jest tu cos nie w
porzadku?

> pozdr,
> ewka

Jurek

3. Data: 2006-07-15 21:22:40

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze wegetarianizm, tez dobry na wszystko, co wyjasni Ci arus albo Cooler
> ;)))

Nie interesuje mnie przejscie na zadna z tych wielu madrych diet. Tylko
skladniki, ktore moga przyczyniac sie do takich dolegliwosci.

> to "specjalisci" Ci nie powiedzieli !? nie uwazasz ze jest tu cos nie w
> porzadku?

No wlasnie powiedzieli tyle co napisane powyzej na temat diety. Pytam bo
pewnie Ci co tematem diety zamuja sie na co dzien mogli sie spotkac z poradami
w takich przypadkach. "Specjalisci" sa tacy sami jak rozne opinie na temat
odpowiedniej diety wiec zbieram opinie nie tylko od nich.

ewka

4. Data: 2006-07-16 09:32:46

Od: " slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie interesuje mnie przejscie na zadna z tych wielu madrych diet. Tylko
> skladniki, ktore moga przyczyniac sie do takich dolegliwosci.

W zależności jak się odżywiasz ( jaką stosujesz diete ) różne składniki
powodują różne objawy, reanusmując musisz to Sama sprawdzić
eksperymentalnie, czyli eliminować okresowo poszczególne grupy pokarmów i
obserwować reakcję organizmu.

--
"Tak ciezko mu odwrocic wzrok, gdy dwoch homoseksualistow sie caluje? Czy
przyszlo mu do glowy, ze dla nich tak samo obrzydliwe mogloby byc

5. Data: 2006-07-17 08:21:10

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy mozecie polecic cos jeszcze?

Wizytę u endokrynologa.
To nie jest problem z dietą.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

6. Data: 2006-07-18 05:59:32

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tluszcze zwierzece, kawe, herbate, alkohol i cytrusy, pic szalwie i napar
> bratka. Czy mozecie polecic cos jeszcze?

Masz najprawdopodobniej problem z hormonami , może endokrynolog ???

7. Data: 2006-07-18 06:19:15

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Masz najprawdopodobniej problem z hormonami , może endokrynolog ???

Prawde mowiac zastanawialam sie juz nad tym i chyba sie wybiore do takowego,
bo dermatolodzy juz nie maja pomyslow, a nie jest to ani tradzik, ani
uczulenie, nie wiadomo co. I faktycznie przy zmianach typu tradzikowego
widac poprawe przy odpowiednich antybiotykach, a u mnie nic, samo jest raz
lepiej raz gorzej.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2006-07-18 06:54:33

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> poprawe przy odpowiednich antybiotykach, a u mnie nic, samo jest raz lepiej

Czy te zmiany dotyczą twarzy? Jeśli tak, to w jakich miejscach?

Krystyna

9. Data: 2006-07-18 07:04:40

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:e9i0j5$quu$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy te zmiany dotyczą twarzy? Jeśli tak, to w jakich miejscach?

Tak twarzy w okolicy ust i po bokach nosa. Ostatnio nawet juz na czole.
Podejrzewano dermatoze okoloustna, ale chyba nietrafnie bo lekie
wspomagajace nie pomagaja;(

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2006-07-18 07:56:11

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Podejrzewano dermatoze okoloustna, ale chyba nietrafnie bo lekie wspomagajace

Podejrzewam, że masz to, co ja kiedyś miałam, czyli tzw. trądzik różowaty.
U mnie zmiany dotyczyły okolic wokół nosa i brody, skóra była stale
zaczerwieniona, podrażniona, szorstka i piekąca. Nic nie pomagało.
U mnie okazało się zupełnie przypadkiem, że pomogła radykalna zmiana diety, ja
zastosowałam dietę optymalną, zresztą z o wiele gorszych powodów niż zmiany na
twarzy. I przy okazji okazało się, i to dość szybko, bo w ciągu niecałego
miesiąca, że zmiany szybko się cofają i tak jest już od ponad
ośmiu lat, mimo niestosowania typowych zaleceń jak w poniższych linkach.

A tu możesz trochę poczytać o tej chorobie, niestety jakoś nikt z ekspertów
nie zwraca uwagi na tłuszcze w diecie, wiadomo - są nadal na indeksie:

http://www.echo.3w.pl/cgi-bin/echo/zdrowie/zdrowie/a
rt/2002/12

http://www.resmedica.pl/zdlekarz900.html

http://www.czerwienienie.6r.pl/rosacea.html sporo informacji

http://www.czerwienienie.6r.pl/lekarze.html terapia laserowa

http://www.czerwienienie.6r.pl/forum/ i forum

http://luskiewnik.strefa.pl/acne/PRYSZCZE2002_etiopa
t.htm tutaj przynajmniej
zwrócono uwagę na zaburzenia układu trawienia, ja bym dodała zaburzenia w
układzie wegetatywnym (nerwica)

Krystyna

proszę o pomoc=dieta optymalna
Dieta Cambridge?