uzależnienie od cukru

1. Data: 2006-07-15 20:01:39

Temat: uzależnienie od cukru
Od: "helen paar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma się co dłużej oszukiwać i mtrzeba się przed samą sobą przyznać -
jestem uzależniona od cukru i tak na prawdę to jest mój problem...
bo poza tym jem niewiele i mam stosunkowo mały żołądek - co zaobserwowałam,
bo zjadam dużo mniej na raz niż inne osoby, wydawało by się że jem zdrowo -
to znaczy dużo warzyw itd...
no i wszystko się rozbija o cvukiej - po prostu nie mogę się bez niego
obejść - wszystko jedno, czy będzie to coca-cola, ciasto, czy kawałek
czekolady - mogą być maleńkie porcje - byle nie rzadziej niż trzy razy
dziennie - brak cukru powoduje ból głowy, problemy z ciśnieniem, senność...

czy da się jakoś od tego odwyknąć? czy ktoś zna sposoby?
zwłaszcza, że zaczyna mi się robić lekka nadwaga (efekt dwóch ciąż) i chcę
coś na to poradzić

pozdrawiam i czekam na pomoc

helen paar

2. Data: 2006-07-15 20:21:59

Temat: Re: uzależnienie od cukru
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"helen paar" <b...@w...pl> a écrit dans le message de news:

> [...]
> zaobserwowałam, bo zjadam dużo mniej na raz niż inne osoby, wydawało by
> się że jem zdrowo - to znaczy dużo warzyw itd...

no wlasnie "wydawalo" sie ;)

> [...]
> czekolady - mogą być maleńkie porcje - byle nie rzadziej niż trzy razy
> dziennie - brak cukru powoduje ból głowy, problemy z ciśnieniem,

rozmawialas z lekarzami na ten temat, mozesz miec jakies zaburzenia. Warto
zrobic analize krwi, przed i po jedzeniu, a szczegolnie w momecie jak
wystepuja problemy (bol, ciosnienie itd)

> czy da się jakoś od tego odwyknąć? czy ktoś zna sposoby?
> zwłaszcza, że zaczyna mi się robić lekka nadwaga (efekt dwóch ciąż) i chcę
> coś na to poradzić

grupy dyskusyjne to chyba nie najlepsze miejsce na szukanie rozwiazan w
problemach tego typu, najpierw musisz znalesc przyczyne twoich reakcji "na
cukier" a dopiero pozniej "ustawiac" diete

> pozdrawiam i czekam na pomoc
>
> helen paar

Jurek

3. Data: 2006-07-16 07:19:50

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

helen paar napisal(la)
> [...]
>
> czy da się jakoś od tego odwyknąć? czy ktoś zna sposoby?
> zwłaszcza, że zaczyna mi się robić lekka nadwaga (efekt dwóch ciąż) i chcę

Na Twoim miejscu zglosilabym sie do internisty i zrobila badania
morfologiczne
z poziomem cukru. Zawsze wszystkim tak radze, bo wiem z doswiadczenia,
ze
trzeba wpierw wyeliminowac powody zdrowotne naszych ponadnormatywnych
zachowan.
Na zmniejszenie laknienia na cukier mnie pomaga chrom organiczny, ktory
mozna
kupic bez recepty w Aptece,
Pozdrawiam aga

4. Data: 2006-07-16 15:48:08

Od: "helen paar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuję z chromem...
a co do wyników badań to są dobre - natomiast ciśnienie, jak i cukier zawsze
miałam nieco poniżej normy...

pozdrawiam
helen paar

5. Data: 2006-07-16 20:32:42

Od: "Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "helen paar" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> spróbuję z chromem...
> a co do wyników badań to są dobre - natomiast ciśnienie, jak i cukier
> zawsze miałam nieco poniżej normy...
>
> pozdrawiam
> helen paar

cześć
jak "rzucałem " cukier - czyli zamieniałem na słodzik, miałem te same
objawy. minęło parę lat słodzenia słodzikiem ale i tak czuję nostalgię za
kawą z dwiema łyżeczkami białej śmierci. jeżeli chodzi o mnie, to tylko
kweestia przyzwyczajenia byla. pozrowienia

6. Data: 2006-07-16 20:50:23

Temat: Re[2]: uzależnienie od cukru
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Krzysztof,
Sunday, July 16, 2006, Krzysztof :

> [...]
K> kawą z dwiema łyżeczkami białej śmierci. jeżeli chodzi o mnie, to tylko
K> kweestia przyzwyczajenia byla. pozrowienia

moze lepiej sie przezucic na miod [jesli chodzi o cukier do slodzenia]
albo owoce jesli chcemy po prostu cos slodkiego
np. ja po roku zarcia na sniadania platkow owsianych/przennych/zytnich
rzedziej mam ochote na slodkie cukry.
bo slodzic afaik ktory zawiera aspartam tez nie jest zbyt fajny
jesli chodzi o zdrowie

klinton

Rozdajemy SMS-y! Promocja na http://link.interia.pl/f1973

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

7. Data: 2006-07-17 12:09:46

Od: Hildegarda <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zmniejszenie laknienia na cukier mnie pomaga chrom organiczny, ktory
> mozna kupic bez recepty w Aptece,

Nie jest to przypadkiem ten preparat ktory podejrzewaja ze przy dluzszym uzywaniu
powoduje raka?

8. Data: 2006-07-17 12:12:31

Od: Hildegarda <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cześć
> jak "rzucałem " cukier - czyli zamieniałem na słodzik, miałem te same
> objawy. minęło parę lat słodzenia słodzikiem ................

Mam nadzieje ze nie uzywasz tego slodzika ktory w organizmie zamienia sie na
metanol i ewentualnie (zaleznie od dawek i czstotliwosci stosowania)
ewentualnie powoduje uszkodzenie wzroku i mozgu?

Co wykluczyc z diety?
proszę o pomoc=dieta optymalna
Dieta Cambridge?
kuparianizm ?