Przyrost mięśni

1. Data: 2006-07-16 16:33:58

Temat: Przyrost mięśni
Od: "GRUBY" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie znalazłem żadnej grupy dyskusyjnej związanej z kulturystyka etc.
Mam pytanie, zacząłem sobie ćwiczyć brzuszki żeby troche spalić tłuszczu i
troche biegam, pompeczki sobie robie i mam pytanie, bo wiem że są jakies
suplementy białkowe, które się kupuje i robi się z nich taki koktajl mleczny
, czy ktoś wie jak się to nazywa i czy można to sobie troche pojeść żeby
przybrać mięsni?
--
Arturek

2. Data: 2006-07-17 06:35:13

Temat: Re: Przyrost mięśni
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 16 Jul 2006 18:33:58 +0200, na pl.misc.dieta, GRUBY napisał(a):

> [...]
> , czy ktoś wie jak się to nazywa i czy można to sobie troche pojeść żeby

Chodź spać przed dziesiątą, to zobaczydsz efekty.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2006-07-17 10:55:09

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
takich odżywek jest mnóstwo, zobacz w każdym internetowym sklepie dotyczącym
kulturystyki.Ja stosuje odżywke białkową wieczorem przed snem i rano przed
śniadaniem. Wszystko zależy jak często ćwiczysz i co chcesz osiągnąć. Faza
budowania masy i spożywanie ( zbyt duże w stosunku do ilośc ćwiczeń) odżywek
białkowych może spowodować tycie. Najlepiej udaj się do sklepu z odżywkami,
suplementami i powiedz jakie masz oczekiwania i na pewno ci coś doradzą. A
kwestia wyboru odpowiedniego białka zależy też od zasobności twojego portfela.
pozdrawiam
michal

4. Data: 2006-07-17 20:03:59

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GRUBY" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> wrote in message

> Witam, nie znalazłem żadnej grupy dyskusyjnej związanej z kulturystyka
> etc.

Poszukaj na forach. Np: http://cyber-sport.us/ , http://www.sfd.pl/ , etc.
Jest jeszcze parę, ale te są największe.

> Mam pytanie, zacząłem sobie ćwiczyć brzuszki żeby troche spalić
> tłuszczu

Zasadniczo od brzuszków nie spalisz tłuszczu na brzuchu ;-)

> i troche biegam,

To już lepiej...

> pompeczki sobie robie i mam pytanie, bo
> wiem że są jakies suplementy białkowe, które się kupuje i robi się z
> nich taki koktajl mleczny

Duża część ćwiczących ludzi stara się unikać mleka ze względu na laktozę.

> , czy ktoś wie jak się to nazywa

Nazywa się to "odzywka białkowa" ;-)
W dowolnym sklepie (np. http://tinyurl.com/534dq ) wybierasz taką kategorie
i masz do wyboru, do koloru.

> i czy
> można to sobie troche pojeść żeby przybrać mięsni?

Od samego picia tych "koktajli" mięśni nie przybywa. Służą one jedynie do
uzupełniania ew. braków w diecie. Zwykłe prawdziwe jedzenie zawsze będzie
od nich lepsze.

Wejdź na któreś forum i przez tydzień czytaj podwieszone posty w działach
trening, odżywianie, itp. itd. Trochę się dowiesz. Potem jak nie będziesz
wiedział, to pytaj.
Najlepiej nie kupuj na razie żadnych odżywek, a oszczędzoną kasę przeznacz
na karnet na siłownię i lepsze jedzenie ;-) Pompkami to będziesz głównie
wytrzymałość rozwijał (Włókna wolnokurczliwe mięśni).

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

5. Data: 2006-07-18 08:12:50

Od: anmia <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasadniczo od brzuszków nie spalisz tłuszczu na brzuchu ;-)

To w jaki sposób można spalić tłuszczyk na brzuszku?

A.

6. Data: 2006-07-18 14:19:14

Od: "GRUBY" <13thefriday[cut]@kurwyjebane.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anmia" <a...@o...pl> napisał
> To w jaki sposób można spalić tłuszczyk na brzuszku?

Dobre pytanie, ale wydaje mi sie że właśnie od brzuszków czyli spniania się
, zmniejsza sie brzuch, zauważyłem to po sobie.

--

Arturek

7. Data: 2006-07-26 06:37:37

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *anmia* pisze:

> To w jaki sposób można spalić tłuszczyk na brzuszku?
Dieta MŻ.

--
'''..\
< _| (

8. Data: 2006-07-28 02:10:57

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

GRUBY wrote:

> Witam, nie znalazłem żadnej grupy dyskusyjnej związanej z kulturystyka etc.

Jest pelno roznych for, w ktorych wyczytasz interesujace Cie rzeczy.
Wiec nie pisz bzdur! ("etc.")

> Mam pytanie, zacząłem sobie ćwiczyć brzuszki żeby troche spalić tłuszczu

Cwiczeniami na miesnie brzucha nie spalisz tluszczu na nim!

> i troche biegam,

Zamiast troche biegac, zacznij robic aeroby. (tez wystarczy troche)

> [...]
> jakies suplementy białkowe, które się kupuje i robi się z nich taki
> koktajl mleczny , czy ktoś wie jak się to nazywa i czy można to sobie

Masz totalnie zerowe pojecie w tym temacie. Zeby Ci odpowiedziec na to
pytanie, trzeba by bylo napisac kilka tomow.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

9. Data: 2006-07-28 05:19:01

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <k...@x...pl> napisał(a):

> Masz totalnie zerowe pojecie w tym temacie. Zeby Ci odpowiedziec na to
> pytanie, trzeba by bylo napisac kilka tomow.

hehehehehe.....widze, ze uratowales honor grupy bo chociaz ty piszesz tutaj
na temat....

---------
Jeff

10. Data: 2006-07-28 06:43:14

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *Filip* pisze:

> Masz totalnie zerowe pojecie w tym temacie. Zeby Ci odpowiedziec na to
> pytanie, trzeba by bylo napisac kilka tomow.
Hehe, wreszcie Filip się odezwał :-)

--
mj

uzależnienie od cukru