to dziala , naprawdę :))

1. Data: 2006-07-17 07:29:43

Temat: to dziala , naprawdę :))
Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziś jest 17 sty , a więc 4 dzień mojej diety i przyznaję że zaczyna
działać.1 kg mniej.Postanowiłam tak jak wspomniałam wcześniej zastosować
dietę Atkinsa .Przyznaję że troszkę ją dopasowałam do siebie indywidualnie ,
ale myślę że to nie przeszkadza .I ważne , przynajmniej dla mnie ostatni
posiłek zjadam o 18stej.

2. Data: 2006-07-17 09:10:47

Temat: Re: to dziala , naprawdę :))
Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:e9fe90$f87$1@inews.gazeta.pl, *Kitka* wrote:
> [...]
> siebie indywidualnie , ale myślę że to nie przeszkadza .I ważne ,
> przynajmniej dla mnie ostatni posiłek zjadam o 18stej.

Wiesz.. ja nie chce cie dolowac, ale 1kg to moze byc tresc zoladkowa i woda
:P

Napisz co jesz, tzn jadlospis z calego dnia (tylko szczerze i sumiennie) to
zobaczymy czy dobrze dopasowalas.

BTW Zeby cie zmotywowac, ja jestem na Atkinsie juz 4ty miesiac i akutalnie
21kg mniej ;-)
To dziala :-)

--
darnok

3. Data: 2006-07-17 09:13:37

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> , ale myślę że to nie przeszkadza .I ważne , przynajmniej dla mnie ostatni

mój 8-my na Montignac'u i -2,5 kg.

pozdrawiam,
Ewa

4. Data: 2006-07-17 09:23:33

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 17 Jul 2006 09:29:43 +0200, na pl.misc.dieta, Kitka napisał(a):

> [...]
> ale myślę że to nie przeszkadza .I ważne , przynajmniej dla mnie ostatni

Ja po jednym maratonie czasem potrafię stracić ponad 3 kg w kilka godzin i
co z tego.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2006-07-17 09:37:54

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Ja po jednym maratonie czasem potrafię stracić ponad 3 kg w kilka godzin i
> [...]

Mi osobiście nie zależy na drastycznym zgubieniu wagi.Mam 176 cm i ważę 78
kg , więc parę kg nadwagi faktycznie mam .
A teraz tak uczciwie , na śniadanko zjadam smażone na łyżce smalcu 2 żółtka
i jedno jajko całei 2 kromki chleba ..Na obiadek karkówkę jedna porcje tak
ze 20 -25dkg, albo piers z kurczaka albo schab i troszkę pomidorów z
cebulą,( to na tłuszczyku ze skwarkami) a na kolację jogurt .wypijam 2 kawy
ze smiatanką bez cukru i nie dojadam między posiłkami.Piję wodę niegazowaną
1,5 litra (nie więcej).(nie lubię ryżu, kaszy i makaronów, nie jem też
frytek , ani ziemniaków, i uzywam masła do smarowania od zawsze)
Ot i tyle jeśli chodzi o moj sposób odżywiania.Jajka jem codziennie bo lubię
i nie wyobrażam sobie bez nich życia.
Myślę ze nie przesadziłam z tą drastyczną dietą.Jak schudnę 5 kg bedzie
cool.

6. Data: 2006-07-17 10:12:35

Od: "JAGA" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mój 8-my na Montignac'u i -2,5 kg.
>
> pozdrawiam,
> Ewa
>a jakis przyklad tego montignaca ?
dobrze sie kojarzy prawie jak montypayton
pozdrawiam Grzegorz

7. Data: 2006-07-17 11:22:20

Od: Anna Zieniuk <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nie wyobrażam sobie bez nich życia.
> Myślę ze nie przesadziłam z tą drastyczną dietą.Jak schudnę 5 kg bedzie

Dyrastyczna dieta ?? a gdzie tu jest dieta ?? tyle tluszczu i jajek
matko - przeciz to tragedia !! cholesterol i tluszcze zwierzece i
wenglowodany. <nie>

8. Data: 2006-07-17 11:46:36

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Zieniuk" <c...@t...pl> a écrit dans le message de news:

> Dyrastyczna dieta ?? a gdzie tu jest dieta ??

Ty w ogole wiesz co to znaczy dieta?

>tyle tluszczu i jajek
> matko - przeciz to tragedia !!

tylko nie dostan zawalu !!!! a na marginesie , to jajkami nawet najglupsi
dietetycy juz nie strasza, poczytaj cos z nowszych "doniesien" specjalistow,
uchroni Cie to od ataku serca ;)

> cholesterol i tluszcze zwierzece i wenglowodany. <nie>

i co z tego?

Jurek

9. Data: 2006-07-17 12:15:23

Od: Hildegarda <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW Zeby cie zmotywowac, ja jestem na Atkinsie juz 4ty miesiac i akutalnie
> 21kg mniej ;-)
> To dziala :-)

Swieta racja ze dziala. Tworca tej diety przekonal sie o tym osbiscie. Umarl z
nadwago i o ile dobrze pamietam na zawal.

10. Data: 2006-07-17 12:18:46

Temat: Re: to dziala , naprawd
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hildegarda" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> Swieta racja ze dziala. Tworca tej diety przekonal sie o tym osbiscie.
> Umarl z
> nadwago i o ile dobrze pamietam na zawal.

Oj, Hildegarda, Hildegarda.
Wszystko Ci się "pozajączkowało".

jangr.

Przyrost mięśni