Zywienie normalne a Cholesterol

1. Data: 2006-07-18 14:50:27

Temat: Zywienie normalne a Cholesterol
Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem na "Zywieniu Optymalnym 2,5 roku.
Pod koniec tego okresu cholesterol mialem tak dobry ze lekarz mowil ze w
moim wieku w Polsce takiego sie nie rejestruje.
Od 1,5 roku jestem z powrotem na "Zywieniu normalnym" przy czym cukrami sie
nie zajadam po prostu jem troche wiecej weglowodanow i bialka.
Przez ten czas przytylem 10 kg i wyniki cholesterolu sa zle.
Lekarz widzac te wyniki kazal mi przejsc na diete, oczywiscie nie na DO bo o
takiej to chyba nie slyszal. Ja majac juz dobre doswiadczenie z DO chyba na
nia wróce.
Czy ktos z Was ma takie doswiadczenia?

--
Tomasz

2. Data: 2006-07-19 05:31:30

Temat: Re: Zywienie normalne a Cholesterol
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> o takiej to chyba nie slyszal. Ja majac juz dobre doswiadczenie z DO chyba

A dlaczego zarzuciłeś DO, jeśli można wiedzieć?
Pozdrowienia,
jangr

3. Data: 2006-07-19 07:21:02

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał

> A dlaczego zarzuciłeś DO, jeśli można wiedzieć?
Bez specjalnych powodow, ot tak chcialem sie przekonac jak to bedzie jedzac
"normalnie".

--
Tomasz

4. Data: 2006-07-19 08:52:35

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie bylem na DO, kiedys troche na atkinsie potem zostawielm nawyki
niejedzenia chleba, ziemiakow,ryzu,makarony,cukrow,roslin straczkowych

dolozylem jablka i banany i kiwi bo lubie , jadam duzo jajek miesa
smazonego,ryb (sledzi w smietanie) , pomidorow ogorkow itp. waze 100-102 kg
przy wzroscie 191 mialem cholesterol bardzo dobry na badaniach 1 mc temu

moi znajomi z pracy (prawidlowa waga chudzi itp) jedzacy codziennie
kanapeczke na sniadanie i z politowaniem patrzacy jak jem sledzie z ogorkami
kiszonymi a potem banana mieli cholesterol od 300-450 :)

po tym manewrze i moiej radzie by nie laczyli tluszczow z weglami niektorzy
sie posluchali i za jakis czas spadl im cholesterol..... wiec zlotym
srodkiem byla by dieta MM ;)

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

5. Data: 2006-07-19 09:54:14

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał >
> po tym manewrze i moiej radzie by nie laczyli tluszczow z weglami
> niektorzy sie posluchali i za jakis czas spadl im cholesterol..... wiec
> zlotym srodkiem byla by dieta MM ;)

Mysle ze mechanizm dzialania wszystkich diet niskoweglowodanowych jest ten
sam.
Poszczegolne odmiany roznia sie chyba celem jaki kto sobie stawia.
Jedni chca spalic wlasne białko, inni chca spalic wlasny tluszcz inni maja
wszystko w normie a chca sie w miare zdrowo odzywiac itp.
A tak z ciekawosci orientacyjnie ile weglowodanów dziennie zjadasz, bo
jakies jednak jesz.

--
Tomasz

6. Data: 2006-07-19 14:15:57

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak z ciekawosci orientacyjnie ile weglowodanów dziennie zjadasz, bo
> jakies jednak jesz.

nielicze niestety , troche soku jablko banan ew kiwi sam nie wiem

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki
Moja Fotogaleria http://fotomisio.domeczek.pl