cos posredniego miedzy atkinsem a normalnym zywieniem?

1. Data: 2006-07-19 19:58:20

Temat: cos posredniego miedzy atkinsem a normalnym zywieniem?
Od: "Stev" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie, czy tylko ograniczenie a nie prawie calkowita eliminacja
weglowodanow jest w stanie doprowadzic do ubytku masy ciala.
Mam na mysli przejscie na tekturki zamiast chleba ( niewielkie ilosci),
eliminacje ziemniakow i innych wyrobow roslinnopochodnych. Niewielki ilosci
owocow ( obecnie w zasadzie tylko arbuzy), do picia tylko woda i piwo -
sporadycznie jakis sok i "cos" mocniejszego. Rezygnacja ze slodyczy.
Jedzac mieso nie wyobrazam go sobie bez musztardy a i panierka miesa w
bulce podnosi walory smakowe.

Czy to ma sens? Obawiam sie o moje samopoczucie podczas takiej diety bo
zjadam dosc powazne ilosci slodyczy a proby ich eliminacji konczyly sie u
mnie apatycznoscia i zmeczeniem - ogolnie brakiem powera i ciezkim "dołem".

Z 2 strony lubie mieso i podroby, z dan macznych uwielbiam (niestety) pizze
iiii... nic wiecej - nie lubie klusek,pierogow,makaronow etc. Z ziemniakow
tez niestety lubie frytki i chipsy - reszta moze nie istniec. Ogolnie lubie
dania pieczone i smazone a nie przepadam za gotowanymi.

jak to widzicie ( prosze o komenarze zwolennikow takiej diety i
powstrzymanie sie od wypowiedzi przeciwnikow :) )
Stev

2. Data: 2006-07-19 20:55:18

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stev" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> jak to widzicie ( prosze o komenarze zwolennikow takiej diety i
> powstrzymanie sie od wypowiedzi przeciwnikow :) )

czyli krotko mowiac oczekujesz "przyklaskow" - ale PO CO? to wlasnie krytyka
jest istotna

MaW

3. Data: 2006-07-20 09:36:44

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stev napisał(a):
> Zastanawiam sie, czy tylko ograniczenie a nie prawie calkowita eliminacja
> weglowodanow jest w stanie doprowadzic do ubytku masy ciala.

Jasne, ze tak. Zjesz o połowe mniej niz do tej pory, bedziesz
konsekwentny, to schudniesz;-)

> Niewielki ilosci
> owocow ( obecnie w zasadzie tylko arbuzy)

Arbuzy, to akurat nienajlepszy wybór. Sam cukier;-)przezuc sie na
morele, albo brzoskwinie

> do picia tylko woda i piwo -
> sporadycznie jakis sok i "cos" mocniejszego. Rezygnacja ze slodyczy.
> Jedzac mieso nie wyobrazam go sobie bez musztardy a i panierka miesa w
> bulce podnosi walory smakowe.

Wywal sok, a do picia, albo czerwone wino, albo wódka z cola light.
Niestety alkohol strasznie "napędza" masę ciała.

> [...]
> mnie apatycznoscia i zmeczeniem - ogolnie brakiem powera i ciezkim "dołem".

Jasne, ze ma. Nawet najmniejszy krok jest istotny, zobaczysz efekt
zdopingujesz sie do dalszej walki, a i słodyczy nie bedziesz juz potrzebował

> Z 2 strony lubie mieso i podroby, z dan macznych uwielbiam (niestety) pizze
> iiii... nic wiecej - nie lubie klusek,pierogow,makaronow etc.

Daj sobie spokój przez 2 tygodnie, a zobaczysz jak bedziesz miło
zaskoczony waga;-)Pózniej np tylko 1 raz w tygodniu

> Z ziemniakow
> tez niestety lubie frytki i chipsy - reszta moze nie istniec. Ogolnie lubie
> dania pieczone i smazone a nie przepadam za gotowanymi.

Pieczone na grilu, albo na oleju z pestek winogron. A tak naprawde wez
sie za diete MM, tam naprawde duzo mozna;-)

--

Gosia

4. Data: 2006-07-20 17:13:11

Od: "Stev" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> czyli krotko mowiac oczekujesz "przyklaskow" - ale PO CO? to wlasnie
> krytyka jest istotna

krytyka juz jet, a raczej samokrytyka a pytam czy w taki posredni sposob
mozna schudnac

5. Data: 2006-07-20 17:15:47

Od: "Stev" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, ze tak. Zjesz o połowe mniej niz do tej pory, bedziesz
> konsekwentny, to schudniesz;-)

i tego sie bede trzymal, przedemna urlop wiec sobie pogriluje i powalcze z
weglowodanami :)

6. Data: 2006-07-21 10:33:42

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stev napisał(a):

> i tego sie bede trzymal, przedemna urlop wiec sobie pogriluje i powalcze z
> weglowodanami :)

Powodzenia;-)Zobaczysz sam zaczniesz ograniczac, to coraz mniej Cie
bedzie do nich ciągnęło, a jak zobaczysz efekt, to sam odpusisz sobie
panierke

--

Gosia

Zywienie normalne a Cholesterol