piwo

1. Data: 2006-07-20 08:31:48

Temat: piwo
Od: "WHYSKY" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze za malo wiem na temat diet. narazie odstawilem chleb ziemniaki
cukier Jem boczek kaszanke kielbase z konia o ile odstawienie cukru
przyszlo mi bez problemu (chleba i ziemniakow nigdy za duzo nie jadlem ) to
mam problem z kawa i piwem
czy przy diecie optymalnej cokolwiek to oznacza sa dopuszczalne dwa trzy
piwka na wieczor ?
pozdrawiam WHYSKACZ

2. Data: 2006-07-20 08:42:33

Temat: Re: piwo
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WHYSKY" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to mam problem z kawa i piwem
> czy przy diecie optymalnej cokolwiek to oznacza sa dopuszczalne dwa trzy

To nie ma nic wspólnego z dietą. Jest to uzależnienie alkoholowe, niestety.
Pozdrawiam
jangr

3. Data: 2006-07-20 10:48:37

Od: "J.Węgrzynowska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie ma nic wspólnego z dietą. Jest to uzależnienie alkoholowe,
> niestety.
> Pozdrawiam
> jangr
>to bylo proste pytanie czy piwo ma wplyw na diete
nie chodzilo o dywagacje ograniczonego mochera na temat czy ktos jest czy
nie alkoholikiem

4. Data: 2006-07-20 10:58:29

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak jestes alkoholikiem jak wiekszosc ludzi w tym kraju gdzie 80% ludzi nie
bawi sie bez alkoholu a
ten co nie pije to wogole chory czlowiek ;)

ja pije browar jak bylem na atkinsie to pilem i po 20 w weekend tj 8-10 w
piatek i tyle samo w sobote
pije caly czas i nie bylo zadnych problemow z chudnieciem schudlem cost tam
kolo 30 kg wiec sobie pij :)
ale jednak polecam picie weekendowe ;)

to mowilem ja Niedzwiec co chce byc znanym pijakiem niz anonimowym
alkoholikiem :)

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

5. Data: 2006-07-20 12:25:51

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tam kolo 30 kg wiec sobie pij :) ale jednak polecam picie weekendowe ;)
> to mowilem ja Niedzwiec co chce byc znanym pijakiem niz anonimowym

Nie mam nic przeciwko piciu i pijącym, ale przeciwko oszukiwaniu
siebie i innych. Wprowadzanie alkoholu tylnymi drzwiami twierdząc,
że piwo to nie jest alkohol, więc i problemu nie ma, jest nie do przyjęcia.
Nawiązując do wypowiedzi kol. WHYSKACZ-a zauważyłem, że
o ile kol. WHYSKACZ poradził sobie z ..... /patrz jego post/ o tyle
ma problemy z kawą i piwem. Piwo nie jest dla niego problemem
z powodu dużej ilości pysznego słodu czy cukru. Nie oszukujmy się.
Tam jest alkohol. Ten składnik właśnie powoduje pewien problem.
jangr

6. Data: 2006-07-20 12:26:53

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.Węgrzynowska" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie chodzilo o dywagacje ograniczonego mochera na temat czy ktos jest czy
> nie alkoholikiem

Może dosadniej, jeśli nie zrozumiałaś (wynikało z kontekstu):
"pij inny alkohol, bo piwo zawiera dużo cukru i się nie nadaje jako napój"
- Teraz lepiej, Węgrzynowska?
Też masz problemy?

7. Data: 2006-07-20 14:16:02

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze bylo by wino wytrawne to fakt ;)

8. Data: 2006-07-20 16:32:53

Od: "WHYSKY" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolego jangr kolego niedzwiedz. Dziekuje za jakzesz sprzeczne info na temat
piwa. Podejscie kolegi niedzwiedzia bardziej mnie przekonuje.
Co do mojego alkoholizmu to: napewno w zyciu wypilem tyle ze kolega jangr
utopil by sie w tym i kolega niedzwiedz mialby miejsce zeby poplywac, ale ja
nie o tym , doskonale potrafie sie bawic bez alkoholu nie dorabiam do picia
ideologi
waze 140 kg i po 2 piwkach nie zataczam sie nie wymiotuje nie przeklinam nie
robie sie agresywny. zeby bylo smieszniej po wypiciu pol litra gorzaly po
potorej godzinie alkomat wykazuje 00 Gdynska drogowka tez byla zdziwiona :)
Nie pisalem tez ze mialbym problem z odstawieniem piwa, pytalem tylko czy
jest ono dopuszczalne przy diecie optymalnej.Kolego jangr znam pare innych
napojow z alkoholem a pytalem o piwo. Wiec moze nie o alkohol tu chodzi a o
smak.
Apropos z wypowiedzi kolegi jangra nie wynika zaden kontekst To zeby
uspokoic wegrzynowska bo moze siedzi i sie go tam doszukuje do chwili
obecnej
pozdrawiam Grzegorz

9. Data: 2006-07-21 09:13:03

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czekaj ja wazylem 130 potem 95 teraz okolo 100kg

najpierw mialem jak ty pol literka i lazilem , nawet nie poczulem
jak wazylem 95 to 8 piwek i zrywka filmu , po cwiartce usypialem na siedzaca
:)

obecnie jedyne co moge sobie pozwolic to 4 piwa i 3 lufki nie wiecej bo usne
,
niestety mnejsza masa to alkohol dziala mocniej...

a tak BTW wiecei ile fajnych rzeczy mozna by zrobic gdyby sie nie pilo !!!
ile sie traci na to czasu i energi ! no ale to temat na inna grupe ;)

10. Data: 2006-07-21 09:41:19

Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WHYSKY" <s...@o...pl> napisał
> Nie pisalem tez ze mialbym problem z odstawieniem piwa, pytalem tylko czy
> jest ono dopuszczalne przy diecie optymalnej.

Ja byllem 2,5 roku na diecie optymalnej i piwo niestety ograniczalem ze
wzgledu na wysoką zawartosc weglowodanow. Oczywiscie mozna wypic piwo , nie
ma problemow tylko bierz go pod uwage w dziennym bilansie weglowodanow.
Poniweaz lubie wino wytrawne wiec duzego braku piwa nie odczuwalem.

--
Tomasz

cos posredniego miedzy atkinsem a normalnym zywieniem?
Zywienie normalne a Cholesterol
to dziala , naprawdę :))
Przyrost mięśni
uzależnienie od cukru