Dieta Cambridge , dieta kopenhaska - jak przetrwac, jak schudnac

1. Data: 2006-07-20 09:27:43

Temat: Dieta Cambridge , dieta kopenhaska - jak przetrwac, jak schudnac
Od: p...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

witam,
podziele sie z wami moja walka z otyloscia.
mam 180 cm wzrostu i w grudniu 2005 wazylem 116 kg! doprowadzilem sie
do takiego stanu w ciagu czterech lat - fast foody, nieregularne
posilki, slodycze. dalo efekt. postanowilem zabrac sie za siebie.
przeszedlem dwie diety.
dieta kopenhaska
ze 116 kg na 99 kg. w dwa tygodnie niezly wynik. jedynym minusem tej
diety jest problem z przygotowywaniem posilkow. jesli macie kogos kto
bedzie wam to przyrzadzal to super. sam nie bylem w stanie. dieta
kopenhaska nie jest bardzo ciezka, da sie wyzyc.

dieta cambridge - podjescie pierwsze
z 99 kg na 88,9 kg. 3 tygodnie scislej plus 2 tygodnie mieszanej. efekt
niezly, cholernie ciezko na samych zupkach. dokupilem batoniki. jakos
dalo sie przetrwac. potrzeba duzo samozaparcia. najgorszy jest 3 i 4
dzien. czlowiek mysli tylko o jedzenie. przez kolejne kilka dni dzien
podzielony jest na godziny - i zyjesz od jednej zupki do nastepnej. po
2 tygodniu organizam jest juz przyzwyczajony. nic specjalnego sie nie
dzieje.

dieta cambridge - podejscie drugie
oczywiscie w ciagu 4 misiecy przytylem z powrotem 5 kg. ale bledem byl
powrot do normalnego zywienia. postanowilem podjac sie diety cambridge
drugi raz.
zaczalem od 95 kg i stanelo na 86 kg.
znowu 3 i 4 dzien najgorszy. batoniki ratuja sytuacje.
podczas drugiego podejscia postanowilem poeksperymentowac, zeby
uprzyjemnic sobie ta dietke.
do picia oprocz kawy czy herbaty - mozna pic raz za czas cola light 0,5
litra - to tylko 1 kcal !!!
przytrafilo mi sie w czasie diety zapalenie gardla: jadlem strepsilsy w
wersji bez cukru - jedna tabletka - 5 kcal. faktycznie, po strepsilsie
moment wzmagalo sie uczucie glodu.
ale jak masz silna wole to przetrwasz.

w czasie drugiego podejscia do DC przetrwalem dwa grille - w mojej
obecnosci zajadano sie samkolykami, kilka imprez - obeszlem sie smakiem
i alkoholem, ech :))

podczas diety cambridge TRZEBA MIEC SILNA WOLE !!!

problemy podczas DC:
- byly dni ze puls obnizal mi sie do 60
- wtedy mialem problemy z czuciem rak od lokci w dol i nog od kolan w
dol
- problemy z zasypianiem
- zaparcia
- oczywiscie czeste uczucie zmeczenia i zniechecenia
- no i zawroty glowy - np. kiedy za szybko wstalem z lozka
i praktycznie to tyle efektow ubocznych

plusy po DC
- przed DC mialem bardzo zle wyniki aspatu i alatu - poprawily sie i
wrocily do normy
- mialem obnizony magnez - nie moglem go uzupelnic zadnymi tabletkami z
magnezem - po diecie magnez sie podniosl i jest w normie
- do normy wrocil cholesterol
- cukier rowniez wrocil do normy
- mialem delikatne nadcisnienie 140/100 - po diecie wrocilo wszystko do
normy

WAZNE: PODCZAS DIETY ROBCIE SOBIE REGULARNE BADANIA Z KRWI: CUKIER,
WATROBA, PROFIL LIPIDOWY, SÓD, MAGNEZ
jesli macie jakies pytania p...@p...fm
pozdrawiam i zycze powodzenia,a ja walcze o dalszy spadek - w
najgorszym wypadku utrzymanie wagi

2. Data: 2006-07-20 13:01:44

Temat: Re: Dieta Cambridge , dieta kopenhaska - jak przetrwac, jak schudna
Od: anmia <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małe pytanko. Gdy stosowałeś dietę kopenhaską (jadłospis już mam),
to w jaki sposób dobierałeś ilość produków np szpinak czy sałata. Jemy
do woli czy np 100g? Czy Befsztyk grilowałeś czy smażyłeś?

pozdrawiam.
A.

3. Data: 2006-07-20 14:37:37

Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podziwiam Cie za wytrwalosc .Napisz prosze ile w koncu schudles i na której
diecie wytrzymales do konca.
Ja obecnie jestem na diecie Atkinsa i przyznaje ze idzie calkiem niezle
.Postawilam sobie za zadanie 5 kg mniej, .Minal tydzien a ja zgubilam 2 kg,
z czego sie bardzo ciesze .
pozdrawiam
Kitka

4. Data: 2006-07-21 09:08:16

Od: p...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

jesli chodzi o szpinak - to nie bylo to wiecej niz jedna szklanka - ale
szczerze mowic jadlem tyle ile moglem, do momentu kiedy organizm mowil
DOSC.
ja zamiast befsztyku stosowalem piers z kurczaka (biale mieso) i
pieklem je sobie w piekarniku (zawijasz w folie aluminiowa, i wstawiasz
do piekarnika na 180 stopni na 15 - 20 minut)
Pawel

5. Data: 2006-07-21 09:09:41

Od: p...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

na obu, a wlasciwie na trzech wytrzumalem do konca.
jak na razie schudlem 26 kg w ciagu 7 miesiecy. no jeszcze 10 kg przede
mna do zrzucenia.
pozdrawiam,
Pawel

6. Data: 2006-07-21 11:44:27

Od: "anka26" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boze , jak mozna sie tak meczyc na diecie !!! Glodzic sie jak wariat !!!
Zacznij teraz jesc normalnie to waga wróci nawet nie bedziesz wiedzial
kiedy. Organizm poczuje cos lepszego i zaraz zacznie magazynowac tluszcz.
Takie glodówki to bez sens. A zreszta takie chudniecie szybkie to jest wrecz
szkodliwe.

Ja stosowalem (dalej stosuje) diete montignac i w ciagu 3 miesiecy schudlem
18kg. Jadlem/jem 4 posilki dziennie i po kazdym jestem najedzony. Ja moge
polecic ta diete !!!

piwo
cos posredniego miedzy atkinsem a normalnym zywieniem?
Zywienie normalne a Cholesterol
to dziala , naprawdę :))
Przyrost mięśni