proszę o rad

1. Data: 2003-10-23 10:35:42

Temat: Re: proszę o rad
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> brzmi ciekawie, kiedyś jadłam coś podobnego tyle, że nie kura a indyk w
> sosie jogurt + curry + sól ziołowa
> A a propos obróbki - myślisz, że można by to samo jakoś w piekarniku, bo z
> grillem to teraz jakoś tak by ciężko było? ;) (nie dysponuję takim
> wewnątrz-mieszkaniowym, a jak sąsiedzi kiedyś na balkonie robili to aż
straż
> pożarna przyjechała ... ;))
Można, jak najbardziej, tylko wtedy kurę trzeba trochę poddusić (ja
podmażam, no ale tu nie można)

http://groups.google.pl/groups?q=ziemniaki+-+zapieka
nka+group:pl.rec.kuchnia

+group:pl.rec.kuchnia&start=10&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&group=pl.rec.kuc
> hnia&selm=b9rd7f%24lg8%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnu
m=14

> hmm, trochę dużo sera :( ale może jakoś przerobię - może zaleję tą chudą
> śmietanką? albo przemielę serek wiejski... rany chyba wariuję ;))
Jogurtem. Od paru lat używam jogurtu zamiast śmietany, a kefiru zamiast
jogurtu ;)

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-10-23 10:42:53

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nell" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> grillem to teraz jakoś tak by ciężko było? ;) (nie dysponuję takim
> wewnątrz-mieszkaniowym, a jak sąsiedzi kiedyś na balkonie robili to aż
straż
> pożarna przyjechała ... ;))

Pytalam kiedys o to wkn (autorke strony) i odpowiedziala, ze mozna je zrobic
w piekarniku. To znaczy zapiec z wlaczona gorna grzalka.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-23 10:44:21

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:

> Jogurtem. Od paru lat używam [ciach], a kefiru zamiast
> jogurtu ;)
ale jak to ??? tzn. ze tzatzyki robisz z kefiru ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-23 10:46:52

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jak to ??? tzn. ze tzatzyki robisz z kefiru ???
> wiku

Aaaaano nie. Zagalopowałam się. Ale np. do serka bialego dodaję kefir, juz
nie jogurt.

1. Data: 2003-10-23 10:55:18

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Macyszyn wrote:

> Ale np. do serka bialego dodaję kefir, juz
> nie jogurt.

to tez testowalem (przypadkiem, gdy okazalo sie ze nie mam jogurtu ani
smietany) i rzeczywiscie wychodzi bardzo smacznie :)
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-23 11:05:02

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn"

<ciach>
> Jogurtem. Od paru lat używam jogurtu zamiast śmietany, a kefiru zamiast
> jogurtu ;)

Taaaak, u mnie w domu to generalnie od jakiś 10 lat śmietany nie było
(króluje jogurt i maślanka :)) , ale w tym przypadku chodzi też o to, by
trochę kalorie zwiększyć ( choć to nieco trudne przy diecie niskotłuszczowej
:( trzeba będzie widzę węglowodanami)

Pozdr
Nell

1. Data: 2003-10-23 11:06:22

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka"

> Pytalam kiedys o to wkn (autorke strony) i odpowiedziala, ze mozna je
zrobic
> w piekarniku. To znaczy zapiec z wlaczona gorna grzalka.
> --

hmmm, a jak się nie ma, to pewnie można by i bez spróbować?? ;)

> Pozdrawiam,
> Ania

Pozdr
Nell

1. Data: 2003-10-23 11:12:47

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anna Ladorucka"

> zrobic
>
> hmmm, a jak się nie ma, to pewnie można by i bez spróbować?? ;)

Jasne :). Co prawda jeszcze nie robilam tych piersi, ale juz sobie
wyobrazam, jaka to pychota.

1. Data: 2003-10-23 11:13:49

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to tez testowalem (przypadkiem, gdy okazalo sie ze nie mam jogurtu ani
> smietany) i rzeczywiscie wychodzi bardzo smacznie :)
> wiku
> --
Mi raczej chodziło o sytuację, kiedy się zagęszcza, polewa - wtedy raczej w
100% przypadków jogurt, a nie smietana, doszło do tego, że jak pojadę do
babci, a tam sałata ze śmietaną (tak od 18% w górę), to nie jestem w stanie
zjeść ;))
Co nie znaczy, że to niedobre, każdy lubi co innego, tyle, że ja się
pilnować muszę, bo po mnie to każdy kilogram od razu widać, a przybywają,
jak już, to niejako z powietrza ;))

1. Data: 2003-10-23 12:46:28

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smacznie witam! :)
>
> Zwracam się do was z nie lada problemem. Mój dziadek miał miesiąc temu
> operację i wycięli mu woreczek żółciowy. W efekcie musi być na
> bezbłonnikowo-bezcholesterolowej diecie. Moja
> przyzwyczajona_i_nie_do_odzwyczajenia_do_POLSKIEJ_ku
chni Babcia jest
> [...]
> produktów jak: mąka, ryż, makaron, mleko, jogurt, jajo (białko), cielęcina,
> kurczak, indyk, dorsz, karmazyn, sandacz, szczupak, słodka śmietanka max 9%,
> oliwa z ol, ziemniaki, marchew, buraki, sałata, szpinak, seler, pomidory,
> groszek, ogórki, dynia, rabarbar, zioła.
> Wiem, że temat zachacza o pl.*.dieta, ale chodzi mi o prezepisy i inwencję
> kulinarną, więc zwracam się do Was. Z góry wszystkim dziękuję
>
> Pozdr
> Nell i jej
> Dziadek_który_tak_dzielnie_trzyma_się_zaleceń_lekarz
y_że_schudł_już_10kg_:((
> (

Witam! Znam ten ból, bo sama byłam na takiej diecie. Chodzi o to żeby potrawy
były lekkostrawne i przy trawieniu których wątroba nie musiała produkować dużo
żółci.Polecam wszelkiego radzaju klopsiki gotowane w sosie, z cielęciny,
kurczaka zagęszczane ryżem, ryż z jabłkami pieczonymi/ bez śmietany/, jarzyny
gotowane na parze zagęszczane mąką ziemniaczaną z dodatkiem kurczaka, trochę
później od operacji można spróbować kaszy gryczanej, sałatka jarzynowa z
białkiem bez groszku czy kukurydzy zaprawiona jogurtem. Zresztą musisz sama
wypróbować powoli co nie będzie powodowało uczucia " gniecenia" lub biegunki.
Zasada jest również taka, że muszą to być posiłki mało obfite ale częste. O
ogórkach, cebuli, grochu, rabarbarze itp. możesz na razie zapomnieć.
Niewskazane są również mocne i aromatyczne przyprawy, polecany kminek /
ułatwia trawienie/. Trzymanie diety wymaga niestety wiele zachodu, ale się
opłaca. Jak będziesz miała jakieś szczegółowe pytania to zapraszam.pzdr.

Mixing Bowls
SOK Z SOKOWNIKA
co zrobic z filetow rybnych?
Slodkie mleko skondensowane w DE - gdzie?
Tez o alkoholu