proszę o radę jak przytyć !

następny post »
From: "Margarett" <e...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: proszę o radę jak przytyć !
Date: Fri, 29 Aug 2003 11:01:20 +0200

Od jakiegos roku probuje przytyc, gdyz rok temu w wyniku intensywnego
uprawiania sportów schudlam do wagi 47 kilo/164 wzrostu/25 lat.
Teraz juz nie jestem tak aktywna sportowo(mam bardzo slabą kondycję, gdyz
chorowalam jakis czas temu) ale duzo spaceruje, chodze na wycieczki.Mam tez
pytanie jak poprawic kondycje sportową i siłę fizyczną (tylko nie aerobik
intensywny, bo po nim nie moglam sie pozbierac :-)?
Moim problemem jest prawdopodobnie bardzo szybka przemiana materii i "duza
nerwowość i emocjonalność" (jestem prawie caly czas glodna i preferuje
czestne posilki)
Nie lubie slodyczy generalnie(tylko desery owocowe, herbatniki i kawalek
czekolady czasem) i nie służą mi ciężkostrawne pokarmy. pije duzo zielonych
herbat.
chciałabym ważyć conajmniej 50 kilo.

Proszę o pomoc.

Gosia
ps. nigdy nie stosowałam diet odchudzających i jem sporo, raczej zdrowo.