proszę o radę jak przytyć !

1. Data: 2003-08-29 09:01:20

Temat: proszę o radę jak przytyć !
Od: "Margarett" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam,

Od jakiegos roku probuje przytyc, gdyz rok temu w wyniku intensywnego
uprawiania sportów schudlam do wagi 47 kilo/164 wzrostu/25 lat.
Teraz juz nie jestem tak aktywna sportowo(mam bardzo slabą kondycję, gdyz
chorowalam jakis czas temu) ale duzo spaceruje, chodze na wycieczki.Mam tez
pytanie jak poprawic kondycje sportową i siłę fizyczną (tylko nie aerobik
intensywny, bo po nim nie moglam sie pozbierac :-)?
Moim problemem jest prawdopodobnie bardzo szybka przemiana materii i "duza
nerwowość i emocjonalność" (jestem prawie caly czas glodna i preferuje
czestne posilki)
Nie lubie slodyczy generalnie(tylko desery owocowe, herbatniki i kawalek
czekolady czasem) i nie służą mi ciężkostrawne pokarmy. pije duzo zielonych
herbat.
chciałabym ważyć conajmniej 50 kilo.

Proszę o pomoc.

Gosia
ps. nigdy nie stosowałam diet odchudzających i jem sporo, raczej zdrowo.

2. Data: 2003-08-29 09:32:11

Temat: Re: proszę o radę jak przytyć !
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "duza
> nerwowość i emocjonalność" (> chciałabym ważyć conajmniej 50 kilo.

IMO dziewczyna w Twoim wieku nie powinna obrastać w tłuszcz, więc
pozostaje przyrost masy mięśniowej (choć trochę tłuszczu nie zawadzi,
osobiście klubie zaokrąglone dziewczyny).
na nerwowość proponuję trening autogenny wg. Shultza
na masę siłownia
na kondycję ćwiczenia aerobowe. Ćwiczenia aerobowe to nie tylko
aerobik, ale także jogging, steeping, rower itp. Osobiście preferuję
ćwiczenia na przyrządach imitujących wiosła. Powinnaś ćwiczyć 3 razy w
tygodniu po 45 min w tempie 120 - 130 uderzeń serca na minutę. Jeżeli
jesteś wysportowana takie tempo wyda Ci się śmiesznie wolne, ale spoko
:-)) chcesz utyć przecież.
A diety? polecam strony
http://www.bieganie.home.pl/cgi-bin/ikonboard/ikonbo
ard.pl i
http://www.sfd.pl/ tam znajdziesz odpowiednie diety

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

3. Data: 2003-08-29 11:07:19

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margarett" <e...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Proszę o pomoc.
>
> Gosia
> ps. nigdy nie stosowałam diet odchudzających i jem sporo, raczej zdrowo.

Do lekarza zbadać tarczycę itp.
Czytać FAQ na mojej stronie www.janwer.com w dziale dieta.
47 /164/25 to IMO bardzo sympatyczne parametry. :-)
Jeżeli domyślam się, o co Ci chodzi, to zamiast zyskać tkankę tłuszczową
lepiej zapisz się na siłownię. Wtedy to, co chcesz żeby urosło urośnie. :-)
Jeśli chodzi o dietę, to polecam dowolną zdrową dietę. Jest ich wiele.
Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

4. Data: 2003-08-29 11:18:37

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodniu po 45 min w tempie 120 - 130 uderzeń serca na minutę. Jeżeli
> jesteś wysportowana takie tempo wyda Ci się śmiesznie wolne, ale spoko

Cwiczenia aerobowe podczas przybierania na masie? Nienajlepszy pomysl.
Silownia + odpowiednie odzywianie sie, www.kulturystyka.pl ,
www.bodybuilding.pl .

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Those heights by great men reached and kept were not obtained by

5. Data: 2003-08-29 12:36:05

Temat: Odp: proszę o radę jak przytyć !
Od: "Margarett" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeżeli domyślam się, o co Ci chodzi, to zamiast zyskać tkankę tłuszczową
> lepiej zapisz się na siłownię. Wtedy to, co chcesz żeby urosło urośnie.
:-)
> Jeśli chodzi o dietę, to polecam dowolną zdrową dietę. Jest ich wiele.
> --
> Jan Werbiński

Dziękuję za rady, ale przyznam ze siłowni to nie lubię.. ale inne sporty to
ok.

Gosia

moje doswiadczenia;) i pytania
Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?
MM a chrom
LAKTOWEGETARIANSKA KOLACJA HELP
Pracownicy do obsługi kont pocztowych poszukiwani (cały kraj).