Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?

1. Data: 2003-08-28 21:11:46

Temat: Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Na przykładzie dyskusji o podszywaniu się pod lekarza przez "twórcę" diety
optymalnej J. Kwaśniewskiego widać np.:
- stronniczość obrońców Kwaśniewskiego, którzy jakikolwiek niezwiązany z
tematem fakt interpretują jako obronę Kwaśniewskiego,
- beton jaki otacza mózgi wypowiadających się optymalnych nie dopuszczający
niewygodnych informacji,
- dno poniżej którego spada poziom niemerytorycznej dyskusji.

A udawanie lekarza przez Kwaśniewskiego, to już jest poniżej wszelkiej
krytyki. Nie będę komentował. Wystarczy, że ze śmiechu zalałem klawiaturę
kawą i się niestety popsuła.
Znam osobiście jedną osobę, która udawała lekarza i nawet miała zadowolonych
pacjentów. Obyło się prawdopodobnie bez uciążliwego wyroku. Prawdopodobnie
dlatego, że nie było osób które ucierpiały.

Na grupie były doniesienai o osobach, które stosowały dietę i pogorszył im
się stan zdrowia. Jeżeli będą miały ochotę i będą potrafiły udowodnić fakt
wprowadzenia w błąd przez oszusta podającego się za lekarza, to będzie
ciekawie, nieprawdaż?
Strona domowa http://www.janwer.com/
Nasza sieć http://www.fredry.net/

2. Data: 2003-08-28 21:17:18

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
> się stan zdrowia. Jeżeli będą miały ochotę i będą potrafiły udowodnić fakt
> wprowadzenia w błąd przez oszusta podającego się za lekarza, to będzie

Jasiu wydaje mi się że powoli zbliżasz się do "dna" już niedługo będziesz
mógł zastosować tak zwane "odbicie" i wtedy powinno już iść ku lepszemu

Slawek

3. Data: 2003-08-28 21:34:06

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - dno poniżej którego spada poziom niemerytorycznej dyskusji.
>
> A udawanie lekarza przez Kwaśniewskiego, to już jest poniżej wszelkiej

No jak nie będziesz komentował, jak komentujesz? Rzeczywiście jak
w tytule - paranoja... ;)

> Wystarczy, że ze śmiechu zalałem klawiaturę kawą i się niestety popsuła.

Bo kto to o tej porze pije kawę? I to nad klawiaturą, w dodatku czytając
posty z Kwaśniewskim w tytule, słaby z Ciebie przewidywacz... ;)

> [...]
> się stan zdrowia. Jeżeli będą miały ochotę i będą potrafiły udowodnić fakt
> wprowadzenia w błąd przez oszusta podającego się za lekarza, to będzie

Z pewnością będzie ciekawie, a oszustwa to mu jeszcze nie udowodniono, wiec
dlaczego tak go nazywasz?

4. Data: 2003-08-29 05:45:51

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się stan zdrowia. Jeżeli będą miały ochotę i będą potrafiły udowodnić fakt
> wprowadzenia w błąd przez oszusta podającego się za lekarza, to będzie

Obronca cnot wszelakich przemowil! To ten sosik czerwono -brunatny zalal
klawiature, czy moze nadmiar jadu?
NIL, NRL, prokuratura (zdekomunizowana , a jakze ;) ), jeszcze nic nie
powiedzialy (oficjalnie) a Werbinski juz wyrok wydal!
DrJKwasniewski lekarza "udaje" paragrafem go, a cwaniak leczacy raczkami
za posrednictwem telewizora (program zarejstrowany! ) cacy jest , bo czasem
zalecal wizyty u lekarzy (bo chyba metoda nie pewna byla, albo co)

Jurek

5. Data: 2003-08-30 22:45:24

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości

> A udawanie lekarza przez Kwaśniewskiego, to już jest poniżej wszelkiej
> krytyki. Nie będę komentował.

Kwaśniewski skończył WAM w Łodzi i pracował jako lekarz w j.w. w Braniewie.
Następnie pracował jako dietetyk w wojskowym sanatorium w Ciechocinku.
Zrobił specjalizację z dietetyki i fizjoterapii. Teraz jest emerytem i pieli
grządki w swoim ogródku.
Nie sądzisz, że to co napisałeś powinien zgłosić do prokuratury? Pewnie nie
zgłosi, bo takimi kanaliami jak Ty nie interesuje się.

6. Data: 2003-08-31 13:16:48

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bilsgb$a6f$1@news.onet.pl...
> No jak nie będziesz komentował, jak komentujesz? Rzeczywiście jak
> w tytule - paranoja... ;)

Gdybyś czytała tekst ze zrozumieniem jak to potrafi mniej niż 30% Polaków,
to dostrzegłabyś,. że komentuję coś innego, tylko związanego z tematem.

> Bo kto to o tej porze pije kawę? I to nad klawiaturą, w dodatku czytając
> posty z Kwaśniewskim w tytule, słaby z Ciebie przewidywacz... ;)

Gdybyś umiała czytać tekst ze zrozumieniem, to nie wyciągnęłabyś zbyt daleko
idących wniosków.
O 23 pisałem wiadomość. Czytałem pijąc kawę o Kwaśniewskim przed południem.
Podobnie jak z Twoimi doniesieniami o leczeniu AIDS dietą optymalną, kolejny
raz wyciągasz wnioski wyssane z palca.

> Z pewnością będzie ciekawie, a oszustwa to mu jeszcze nie udowodniono,
wiec
> dlaczego tak go nazywasz?

Dlatego, że nie jestem w sądzie i używam tego słowa w potocznym znaczeniu, a
nie prawniczym.

7. Data: 2003-08-31 13:18:00

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> NIL, NRL, prokuratura (zdekomunizowana , a jakze ;) ), jeszcze nic nie
> powiedzialy (oficjalnie) a Werbinski juz wyrok wydal!

Nie wydałem wyroku tylko wypowiedziałem się na ww temat.
Jeżeli nie potrafisz zrozumieć tekstu, to spytaj pani w szkole.

> [...]
czasem
> zalecal wizyty u lekarzy (bo chyba metoda nie pewna byla, albo co)

A co ma piernik do wiatraka?

8. Data: 2003-08-31 13:20:29

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Następnie pracował jako dietetyk w wojskowym sanatorium w Ciechocinku.
> Zrobił specjalizację z dietetyki i fizjoterapii. Teraz jest emerytem i

Nie jest obecnie lekarzem, a udziela porad tytułując się jako "doktor" lub
"lekarz".
To jest wprowadzanie w błąd.

> Nie sądzisz, że to co napisałeś powinien zgłosić do prokuratury? Pewnie
nie
> zgłosi, bo takimi kanaliami jak Ty nie interesuje się.

Będę się cieszył gdyby zgłosił. Czy możemy przyjąć, że jest oszustem jeżeli
tego nie zrobi?
Dajmy mu np 2 tygodnie i po tym terminie możemy spokojnie głosić, że unika
odpowiedzialności i nie odpowiada na zarzuty.

9. Data: 2003-08-31 13:21:41

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jasiu wydaje mi się że powoli zbliżasz się do "dna" już niedługo będziesz
> mógł zastosować tak zwane "odbicie" i wtedy powinno już iść ku lepszemu
>
> Slawek

Wydaje mi się Anonimie, że zachowujesz się jak zwykł ścierwojad kąsający z
ukrycia.

10. Data: 2003-08-31 13:39:01

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości

> Nie jest obecnie lekarzem, a udziela porad tytułując się jako "doktor" lub

Dlatego powinieneś usunąć ze swojej strony www. wszystko, co napisałeś
o diecie optymalnej. Dla Ciebie nie powinna ona w ogóle istnieć.

MM a chrom
LAKTOWEGETARIANSKA KOLACJA HELP
Pracownicy do obsługi kont pocztowych poszukiwani (cały kraj).
Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.
Salatka z ogorkow i pomidorów