moje doswiadczenia;) i pytania

1. Data: 2003-08-29 07:14:01

Temat: moje doswiadczenia;) i pytania
Od: wow <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze pierwsze pytania.

1) Dlaczego niektorzy nie zalecaja żucia gumy ORBIT?
Ma to cos wspolnego ze wzmozeniem laknienia czy jest jeszcze cos innego?

2) Czytajac Wasze posty zauwazylem ze niektorzy pija kawe BEZkofeinowa.
Dlaczego? Podobno kofeina pomaga w spalaniu tluszczu.

A teraz moj post:)
Zajrzalem na Wasza grupe wczoraj i musze przyznac ze spodobala mi sie,
zostaje tutaj:D.
Sam od jakis dwoch miesiecy stosuje diete... Nawet nie wiem jaka.
Po prostu poczytalem rozne strony na ten temat i sam wymyslilem sobie
diete (SKUTKUJE i to bardzo).
Wszystkim, którzy mysla powaznie o diecie proponuje poczytac strony dla
kulturystow. Narazie na stronie www.kulturystyka.pl znalazlem wiele
odpowiedzi na nurtujace mnie pytania.
Nalezy pamietac, ze to strona dla ludzi INTESYWNIE uprawiajacych sport i
wszystko nalezy DOKLADNIE przeczytac i dopasowac do swojego tryby zycia
i co najwazniejsze ale to w przypadku kazdej diety, NALEZY BYC ZDROWYM i
skonsultowac sie ze swoim lekarzem na temat prowadzenia swojej diety.

Polecam artykuly:
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/84
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/5
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/12 - artykul o dietach
glodowkowych, opisuje on ... a zreszta poczytajcie
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/6
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/88
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/101
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/47
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/103
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/95

A ludziom, ktorzy dopiero zaczynaja sie odchudzac (tak jak ja) polecam
SPORT i racjonalne odzywianie tzn. zrezygnowanie z chleba, piva,
slodyczy, jedzenie warzyw i owocow. Zrezygnujcie takze ze smazonego
schabowgo z ziemniakami. Nie polewajacie ziemniakow tluszczykiem (jak to
sie przyjelo w polskiej kuchni) oraz nie jedzcie smazonych rzeczy.

PAMIETAJCIE: Dieta to nie glodowanie i chodzenie z "pustym żoładkiem".
Najtrudniejsze sa pierwsze 2 tyg. Pozniej zoladek sie kurczy.
Sam teraz widze ze jem mniej i wcale nie jestem glodny. Czasami pod
wieczor poczuje glod, ale od czego sa warzywa i owoce?;)

Aaaa i jeszcze jedno... pijcie duzo niegazowanej wody.

Pozdrawiam wszystkich
spiky

2. Data: 2003-08-29 07:43:29

Temat: Re: moje doswiadczenia;) i pytania
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2) Czytajac Wasze posty zauwazylem ze niektorzy pija kawe
BEZkofeinowa.
> Dlaczego? Podobno kofeina pomaga w spalaniu tluszczu.

Dietę stosuje się niekoniecznie po to, by się odchudzić

pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl/

3. Data: 2003-08-29 09:24:14

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy na grupie.
Przeczytaj prosze netykiete, bedzie ci latwiej. Opanuj skruty: MM, DO, DC,
BTW, Ig itp

Twoje podejscie do odchudzania jest dosc konwencjonalne, sa to generalnie
metody krotkoterminowe.

Pamietaj ze schudnac jest latwo (tak to prawda) problem to zachowac niska
wage przez rok, dwa i wiecej.

Poczytaj o dietach w naszych postach.

Zapraszamy do dyskusji.

kofeina u niektorych powoduje wydzielanie insuliny.

musta

4. Data: 2003-08-29 09:53:38

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bimug3$k2f$1@inews.gazeta.pl,
wow <x...@p...onet.pl> typed:
> [...]
>
> 1) Dlaczego niektorzy nie zalecaja żucia gumy ORBIT?
> Ma to cos wspolnego ze wzmozeniem laknienia czy jest jeszcze cos

Tak, chodzi o zucie. Mechaniczne draznienie - zetkniecie sie pokarmu z blona
sluzowa jamy ustnej powoduje wydzielanie enzymow trawiennych i
neuroprzekaznikow uruchamiajacych mechanizm wydzielania soku zoladkowego.
Mozesz to sprawdzic na sobie - pozuj gume (albo cokolwiek, nawet
niejadalnego) , po jakichs 15 minutach powinienes poczuc lekkie "ssanie" w
zoladku.

> 2) Czytajac Wasze posty zauwazylem ze niektorzy pija kawe
> BEZkofeinowa. Dlaczego? Podobno kofeina pomaga w spalaniu tluszczu.

Fuj! Nie pij tego, to najgorsze swinstwo! Proces "odkofeiniania" kawy to
zlozona technologia, ktora sprawia, ze kawa bezkofeinowa zawiera pol tablicy
mendelejewa. A bajer z kawa polega na tym, ze zdrowy organizm sam wytwarza
srodki pobudzajace, wiec jesli czujesz, ze "bez kawy ani rusz" to sygnal, ze
cos jest nie tak (przewlekly brak snu, niedotlenienie, brak slonca (ktory z
kolei powoduje zaburzenia gospodarki hormonalnej i poteguje uczucie
zmeczenia oraz depresje), niedobor roznych substancji itp.) Zeby bylo
jasne - ja bez kawy, ani rusz =] Ale wiem, co mi dolega - stres i
niedosypianie spowodowane stresem...

> A teraz moj post:)
> Zajrzalem na Wasza grupe wczoraj i musze przyznac ze spodobala mi sie,
> zostaje tutaj:D.

Fajnie =]

> Sam od jakis dwoch miesiecy stosuje diete... Nawet nie wiem jaka.
> Po prostu poczytalem rozne strony na ten temat i sam wymyslilem sobie
> diete (SKUTKUJE i to bardzo).

Napisz cos wiecej o tej diecie. Skutecznych i zdrowych diet nigdy za duzo =]

> PAMIETAJCIE: Dieta to nie glodowanie i chodzenie z "pustym żoładkiem".
> Najtrudniejsze sa pierwsze 2 tyg. Pozniej zoladek sie kurczy.

To zalezy od diety. Ja przed MM jadlam mniej, pilnowalam kazdego posilku i
tylam. Na MM jem wiecej i chudne. Czary mary? =] Nie jest wazne ile jesz
(oczywiscie w granicach rozsadku), ale co jesz.

> Sam teraz widze ze jem mniej i wcale nie jestem glodny. Czasami pod
> wieczor poczuje glod, ale od czego sa warzywa i owoce?;)
>
> Aaaa i jeszcze jedno... pijcie duzo niegazowanej wody.

Hihi, moze jednak nie? =]
http://www.swiatnauki.pl/?q=art&n=200308b

Pozdrawiam,
Karola

5. Data: 2003-08-29 10:17:07

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisala:

>Hihi, moze jednak nie? =]

Ja sie nie martwie - ja mam fantastyczna 'kranowke' :))

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2003-08-29 12:02:36

Od: spiky <s...@n...podam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> Napisz cos wiecej o tej diecie. Skutecznych i zdrowych diet nigdy za duzo =]

Dieta prosta
Sniadanie: warzywa i owoce.
Czasami przekasze rybe.
Pije wode, kawe, herbate

Obiad: normalny, to znaczy (prawie) to co kiedys jadlem.
Oczywiscie nie jem smazonych potraw, tlustego miesa, chleba, slodyczy.

Kolacja: nie jem

Pije mleko, sery, cwicze i jak tylko starcza mi czasu chodze po gorach.
Nie popadam w skrajnosci - jem wszystko.

Ile schudlem... nie wiem.
Wiem za to ze czuje sie o wiele lepiej teraz.

Pewnie nie jest to dieta idealna...
Jak zalecila Musta poczytam jeszcze o innych dietach.

Wow

7. Data: 2003-08-29 12:20:34

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zalecila Musta poczytam jeszcze o innych dietach.

zalecił

musta(fa)

8. Data: 2003-08-29 12:39:05

Od: spiky <s...@n...podam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta wrote:

> zalecił
>
> musta(fa)

Sorry za pomylke;)

9. Data: 2003-08-29 14:02:40

Od: "Musta" <U...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry za pomylke;)

przyzwyczailem sie, nawet mysle zeby zmienic nick albo... plec ;-)

musta :-

10. Data: 2003-08-30 08:24:27

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sie nie martwie - ja mam fantastyczna 'kranowke' :))

He He He. Ale ta twoja kranowka chyba nie jaest Gazowana??

Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?
MM a chrom
LAKTOWEGETARIANSKA KOLACJA HELP
Pracownicy do obsługi kont pocztowych poszukiwani (cały kraj).
Jan Kawsniewski - nie tylko bez dr ale nawet bez lek.med.