moje doswiadczenia;) i pytania

następny post »
From: wow <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: moje doswiadczenia;) i pytania
Date: Fri, 29 Aug 2003 09:14:01 +0200

Witam
Moze pierwsze pytania.

1) Dlaczego niektorzy nie zalecaja żucia gumy ORBIT?
Ma to cos wspolnego ze wzmozeniem laknienia czy jest jeszcze cos innego?

2) Czytajac Wasze posty zauwazylem ze niektorzy pija kawe BEZkofeinowa.
Dlaczego? Podobno kofeina pomaga w spalaniu tluszczu.

A teraz moj post:)
Zajrzalem na Wasza grupe wczoraj i musze przyznac ze spodobala mi sie,
zostaje tutaj:D.
Sam od jakis dwoch miesiecy stosuje diete... Nawet nie wiem jaka.
Po prostu poczytalem rozne strony na ten temat i sam wymyslilem sobie
diete (SKUTKUJE i to bardzo).
Wszystkim, którzy mysla powaznie o diecie proponuje poczytac strony dla
kulturystow. Narazie na stronie www.kulturystyka.pl znalazlem wiele
odpowiedzi na nurtujace mnie pytania.
Nalezy pamietac, ze to strona dla ludzi INTESYWNIE uprawiajacych sport i
wszystko nalezy DOKLADNIE przeczytac i dopasowac do swojego tryby zycia
i co najwazniejsze ale to w przypadku kazdej diety, NALEZY BYC ZDROWYM i
skonsultowac sie ze swoim lekarzem na temat prowadzenia swojej diety.

Polecam artykuly:
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/84
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/5
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/12 - artykul o dietach
glodowkowych, opisuje on ... a zreszta poczytajcie
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/6
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/88
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/101
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/47
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/103
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/95

A ludziom, ktorzy dopiero zaczynaja sie odchudzac (tak jak ja) polecam
SPORT i racjonalne odzywianie tzn. zrezygnowanie z chleba, piva,
slodyczy, jedzenie warzyw i owocow. Zrezygnujcie takze ze smazonego
schabowgo z ziemniakami. Nie polewajacie ziemniakow tluszczykiem (jak to
sie przyjelo w polskiej kuchni) oraz nie jedzcie smazonych rzeczy.

PAMIETAJCIE: Dieta to nie glodowanie i chodzenie z "pustym żoładkiem".
Najtrudniejsze sa pierwsze 2 tyg. Pozniej zoladek sie kurczy.
Sam teraz widze ze jem mniej i wcale nie jestem glodny. Czasami pod
wieczor poczuje glod, ale od czego sa warzywa i owoce?;)

Aaaa i jeszcze jedno... pijcie duzo niegazowanej wody.

Pozdrawiam wszystkich
spiky