prożba ozdoby choinkowe

1. Data: 2006-12-05 10:59:29

Temat: prożba ozdoby choinkowe
Od: " ela" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam prożbę-może któras z Pań mogła by mi pomuc jestem osobą początkującą i nie
bardzo wiem gdzie szukać chciała bym się nauczy szydełkowac -robić ozdoby
choinkowe(aniołki,dzwoneczki itp)możę któras z was mola by mi napisać w jakiej
gazecie znajdę takie wzory lub podać link do strony z takimi wzorami bardzo
proszę posiadam bardzo dużo czasu i nie wiem jak go wykoszystac może to by był
sposób zeby nie tracic wzroku przed komputerem badz bardzo prosze o pomoc

2. Data: 2006-12-05 13:50:33

Temat: Re: prożba ozdoby choinkowe
Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skad jestes!Moze ktos kto blisko mieszka pomoze ci w nauce.Jesli mieszkasz
blisko Redy to zapraszam na kolko w srody o 17.00 na Moksirze.Pozdrawiam Ala

3. Data: 2006-12-05 14:02:06

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pleple.fotosik.pl/albumy/77319.html
http://jasiomuka.fotosik.pl/albumy/62669.html#e

zobacz tu. Ala

4. Data: 2006-12-05 14:15:25

Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem z warszawy a ozatym chciała bym prosic Was o jakies wskazówki przeciesz
kiedys też to robiłyscie pierwszy raz a ja szybko sie ucze napiszcie jaką
gazete mam kupic by tam znalesc takie wzory albo mniej wiecej napiszcie jak to
sie robi może sama dojde bardzo prosz bo chyb nie jest to takie skomplkowane

5. Data: 2006-12-05 14:58:54

Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

może ktoś ma schemat aniołków lub dzwoneczków robionych szydełkiem lub mógł by
mi narysowac i przesłac projek graficzny (oczywiscie nie za darmo do uzgodnienia)

6. Data: 2006-12-05 15:27:17

Od: Lady <g...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie ( z tego co wiem) pomagamy sobie bezinteresownie :)
znalazłam kilka stron z wzorami, do których linki ci przesyłam.
Wybrałam te gdzie są wzory grafczne.
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=49878
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=30796
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=98813&p=1&ob=
0
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=59584
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=59519&p=3&ob=
0
Na początek chyba wystarczy ;)
I jedna z gazet jest po polsku
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=98813&p=1&ob=
0
może to ci pomoże zacząc.

7. Data: 2006-12-05 16:11:34

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

l strony o nauce

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

*******
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=rcp3xd I N T E RLADY 4
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 5 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 6 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 7 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=0rnrhz INTERLADY 8 (rozne roznosci)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

8. Data: 2006-12-05 18:55:15

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ela napisał(a):
> [...]
> sposób zeby nie tracic wzroku przed komputerem badz bardzo prosze o pomoc

A wpadnij do empiku, tam ci gazetek zatrzęsienie z motywami
świątecznymi - np Diana Robótki Extra - Szydełkowe Boże
Narodzenie. Jeśli o początki robótkowania idzie, to tradycyjnie
zaczynać należy od szalika. Najpierw same słupki, potem modyfikacja
- dwa słupki dziurka.. Jakiś podręcznik może... np Heidi Fuks i
Maria Natter - Robótki szydełkowe Pozdrawiam i wytrwałości życzę
Mono

szydełko Album
xxx link
xxx - czy ktos poratuje?