winamp

1. Data: 2006-12-05 11:16:48

Temat: winamp
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyciagnęłam sobie na pulpit winampa. Gdzie on do cholery jest? Nie rób
komus porządku po swojemu jak o to nie prosi.
Zupełnie jak Twoja mamusia. Ne ważne jak komus jest wygodnie, ważne jest
tak jest tobie wygodnie.

2. Data: 2006-12-05 13:31:47

Temat: Re: winamp
Od: "Inez" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

???

--
Inez

3. Data: 2006-12-05 13:35:47

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):
Już ja usunęłam, ale
> nie wszystkie serwery maja możliwość kasowania wiadomości. Więc pewnie
> gdzieś zostanie :(

Gdzieś? Google pamięta wszystko ;-)

Marzena

4. Data: 2006-12-05 13:36:36

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inez wrote:

> ???
Przepraszam. Pomyłka. To miała być wiadomość prywatna. Nie wiem jakim
cudem poszło na grupę. W polu odbiorcy jest adres prywatny. Tak to
bywa jak ktoś sie wkurzy i robi cos w pośpiechu. Już ja usunęłam, ale
nie wszystkie serwery maja możliwość kasowania wiadomości. Więc pewnie
gdzieś zostanie :(
Przepraszam za zamieszanie.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-12-05 13:41:10

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian wrote:

> Beata Mateuszczyk napisał(a):
> Już ja usunęłam, ale

> Gdzieś? Google pamięta wszystko ;-)

Mam nadzieje, że nikt nie będzie aż tak skrupulatny by szukać moich
bzdurnych maili na pl.rec.robotki-reczne :)
A tak w ogóle, to ktoś mi zrobił porządek na pulpicie w windowsach za
moimi plecami i teraz nic nie mogę znaleźć więc się "lekko"
zdenerwowałam. Stąd to zamieszanie. Jeszcze raz przepraszam.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-12-06 15:55:14

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):
> Wyciagnęłam sobie na pulpit winampa.

Witam!Ciekawość to pierwszy stopień do piekła.Może naiwne
pytanie-co to jest ten winamp?Możesz odpowidzieć Beatko? pozdrawiam
maria

7. Data: 2006-12-06 17:16:17

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maria wrote:

> Witam!Ciekawość to pierwszy stopień do piekła.Może naiwne
> pytanie-co to jest ten winamp?Możesz odpowidzieć Beatko? pozdrawiam
> maria

Widzę, że mnie to fax pas prześladuje ;)
Winamp to program do odtwarzania muzyki i filmów.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2006-12-06 20:25:16

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę, że mnie to fax pas prześladuje ;)
> Winamp to program do odtwarzania muzyki i filmów.
>
> Pozdrawiam
> Bea
Nie chciałam Cię w żaden sposób urazić, nie takie rzeczy sie
zdarzają, a za odpowiedz b.dziękuję.pozdrawiam maria

9. Data: 2006-12-06 20:26:42

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maria wrote:

> Nie chciałam Cię w żaden sposób urazić, nie takie rzeczy sie
> zdarzają, a za odpowiedz b.dziękuję.pozdrawiam maria

Przeiceż mnie nie uraziłaś. Tam napisałam emotikon oznaczający, ze
żartuję, czyli ;)

Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2006-12-06 20:43:26

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeiceż mnie nie uraziłaś. Tam napisałam emotikon oznaczający, ze
> żartuję, czyli ;)
>
> Pozdrawiam
> Bea
A swoja drogą to bardzo interesujące